بیش از 170 قربانی سیل در کوبلنز هنوز ناپدید شده اند – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش رویترز ، کوبلنز ، رئیس پلیس شهر کوبلنز آلمان ، یکی از شهرهایی که بیشتر تحت تأثیر سیل اخیر در این کشور قرار گرفته است ، از ناپدید شدن بیش از 170 شهروند این شهر خبر داد که به گفته وی نجات دهنده و پلیس نیستند موفق به یافتن آنها شد.

بر اساس این گزارش ، استفان هاینز رئیس پلیس کوبلنز نیز در بیانیه ای اظهار داشت که پلیس هنوز انتظار دارد اجساد بیشتری را از سیلاب کشف کند ، اجسادی که یا در مکان هایی هستند که هنوز توسط نیروهای امدادی کشف نشده اند یا آب. او آنها را به ساحل نبرد.

هاینز همچنین تأکید کرد که پلیس اولیویه اولین کسی بود که اجساد باقیمانده از سیل را پیدا کرد و اجساد را پس از کشف شناسایی کرد.

لازم به ذکر است که آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان روز گذشته در بازدید از مناطق تحت تأثیر سیل کشور ، میزان ویرانی و ویرانی را بی سابقه توصیف کرد.

سفر مرکل به مناطق سیل زده پس از چندین روز ویرانی گسترده در مناطقی از آلمان رخ داد که منجر به کشته شدن حداقل 183 نفر شد.

پلیس آلمان می گوید از روز چهارشنبه دست کم 156 نفر در آلمان جان خود را از دست داده اند و از سرنوشت دیگران هنوز ناشناخته مانده است.

آنگلا مرکل در بازدید از مناطق سیل زده اذعان کرد که وضعیت در این مناطق “وحشتناک و عجیب” است. صدراعظم آلمان همچنین افزود: “در واژه های آلمانی برای توصیف ویرانی به ذهن خطور نمی کنم.”

بیشتر بخوانید  لحظه زیبای درخشندگی امواج آبی خلیج فارس ! + ویدئو

مرکل همچنین تأکید کرد که دولت آلمان سریعتر با مشکلات آب و هوایی مقابله خواهد کرد و به عنوان یک دولت قدرتمند ، در برابر فشار تغییرات طبیعی در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت مقاومت خواهد کرد.

به گزارش آژانس خبری آلمان ، علیرغم تلاش شدید برای کمک به مناطق غربی کشور که از سیل آسیب دیده اند ، بحران شدت یافته و سیل به شرق آلمان و اتریش سرایت کرده است. در استان های غربی آلمان ، 1300 نفر و در بلژیک ، ده ها نفر هنوز مفقود هستند.

به دنبال افزایش قربانیان سیل در بلژیک ، مقامات دولتی روز سه شنبه (20 ژوئیه) عزای عمومی را اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید