مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیشتر کارمندان یک ناوشکن کره جنوبی به کرونا آلوده شده اند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق گزارش رویترز ، ارتش کره جنوبی بیشترین فراوانی را دارد ویروس کرونا در ارتش ، با 80٪ از پرسنل ناوشکن برای جنگ با دزدان دریایی به خلیج عدن اعزام می شوند. ثبت شده

آلوده شدن 247 نفر از پرسنل این ناوشکن ویروس کرونا این منحصر به گونه Quid 19 نیست ، زیرا ناوشکن در ماه فوریه آبهای کره جنوبی را ترک کرد تا ماموریت خود را آغاز کند. اما افزایش ناگهانی موارد در ارتش کره جنوبی زمانی اتفاق می افتد که سئول در حال مبارزه با بدترین موج است ویروس کرونا این در این کشور است و تعداد موارد جدید به 1252 نفر در روز رسیده است.

رئیس ستاد مشترک کره جنوبی امروز اعلام کرد که با شروع موج جدید در ماه جولای ، فقط 50 نفر از 301 خدمه کشتی نتایج منفی دریافت کرده اند. ارتش این کشور عملیات هوایی را روی افراد آلوده به کره جنوبی آغاز کرده است و یک گروه جایگزین کشتی را به کشور باز می گرداند.

وزارت دفاع کره جنوبی همچنین گفت که هیچ یک از پرسنل نظامی کشتی از زمان شروع ماموریت خود در ماه فوریه ، درست قبل از شروع کار واکسیناسیون نظامی ، واکسینه نشده اند.

منابع نظامی کره جنوبی همچنین گفتند که هیچ یک از موارد پرسنل کره جنوبی شدید نبوده و فقط یکی از آنها علائمی داشته که نیاز به مراقبت بیشتر دارد.

تاکنون کره جنوبی 179،203 مورد و 2558 مورد مرگ را ثبت کرده است. 31.4 درصد از 52 میلیون نفر از مردم کشور حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده اند و 12.7 درصد دیگر واکسن کامل گرفته اند.

بیشتر بخوانید  همسر اکبر خرمدین: همیشه از او می‌ترسیدم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *