مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیشتر جاده های کشور لغزنده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش فرماندهی پلیس راهور کشور در آخر هفته سرد و شدید همراه با بارش برف، باران و تگرگ در جاده های کوهستانی پیش بینی می شود و رانندگان موظفند زنجیر چرخ داشته باشد به این راه ها سفر کن.

به گزارش پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور، با توجه به اخطار نارنجی سازمان هواشناسی، از روز پنجشنبه 23 دی لغایت یکشنبه 26 دی ماه سامانه بارشی در اکثر استان های کشور در حال بارش است. کشور. ، باران، رعد و برق، وزش باد شدید، کاهش دما و در برخی نقاط تگرگ، برف و کولاک پیش بینی می شود.

بنابراین بارش سرد و شدید باران و برف و تگرگ باعث افزایش لغزندگی معابر به ویژه کوهستانی می شود. در چنین شرایطی رانندگان محترم ضمن اطمینان از آماده بودن خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن ها، برای تردد در این جاده ها باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

در این شرایط رانندگان باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد اختصاص دهند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده دقت بیشتری داشته باشند و فاصله طولی بیشتری را از خودرو در دستور کار خود رعایت کنند. روی تابلوهای راهنما

بیشترین علل تصادفات این هفته مربوط به رعایت نکردن فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و عدم توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی توسط راننده متخلف است.

بر این اساس از رانندگان محترم تقاضا داریم در رعایت فاصله طولانی با خودروی جلویی و صبر و حوصله در هنگام رانندگی توجه لازم را در دستور کار خود قرار دهند و از هرگونه استفاده از تلفن همراه و سایر اقداماتی که باعث کاهش تمرکز و توجه می شود خودداری کنند. می تواند اجتناب کند.

بیشتر بخوانید  ایران احتمالا باردار می شود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *