بیست و چهارمین روز بدون مرگ از تاج دی ماه را برای هرمزگان رقم بزنید



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان روز جمعه گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون 2 هزار و 461 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در هرمزگان جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه 94 نفر مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند، افزود: از این تعداد 45 نفر شب گذشته بستری شدند که 10 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و پنج نفر نیز در بیمارستان بستری شدند. . وضعیت بحرانی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مجموع واکسن تزریق شده در استان برای پیشگیری از کرونا را 2 میلیون و 943 هزار و 699 دوز اعلام کرد و گفت: از این میزان یک میلیون و 234 هزار و 483 دوز برای بار دوم و 327 هزار و 309 دوز است. دوز برای تزریق سوم

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری های عروق کرونر گفت: متاسفانه برخی از شاخص ها حاکی از افزایش بیماری های عروق کرونر قلب و بستری شدن در بیمارستان ها در هرمزگان است که بیشتر آنها از نوع امیکرون هستند و این یک زنگ خطر جدی برای سلامت است. “.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در صورت عدم توجه مردم به پایان واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید منتظر روند جدیدی در استان و محدودیت ها باشیم. و تعطیلی.”

بیشتر بخوانید  دکتر پیوند علامه آبادان | بیوگرافی ایوند علامه کیست + عکس دکتر علامه – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید