بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف با تخفیف 70 ​​درصدی برگزار می شود



به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز ملی فرش در ایران ، فرحناز رافی از بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تخفیف ویژه خبر داد و افزود: این نمایشگاه به دلیل درصد بالایی که به دلیل عدم حضور در ستاد مرکزی اعلام شده بود برگزار شد. رهبران عالی ، سازمان ها ، اتحادیه های کارگری و سایر ذینفعان فرش دستباف با حداکثر کمک مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران روبرو بودند که به موقع برگزار خواهد شد.

وی گفت: با آزار و اذیت جدی معاون وزیر صنعت در امور بازرگانی و همچنین با مساعدت مدیر اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی در زمینه ساخت غرفه ها و خدمات نمایشگاهی جامع ، این نمایشگاه در هر سال 200000 جلد تشکیل می شود. متر مربع.

رفیع اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه با تصویب ستاد عالی فرش دستباف و اصرار فعالان این حوزه اقتصادی و در این راستا ، بهبود فضای تولید و تجارت در زمینه فرش ، تأثیر بسزایی در نفت خواهد داشت. صادرات و درآمد سهامداران. “

قیمت اولیه نمایشگاه توسط برگزارکننده 347 هزار تن در هر متر مربع مشخص شد که به 314 هزار تن کاهش یافت و در جلسه امروز قیمت هر متر 200 هزار تن تعیین شده است.

به گزارش ایرنا ، بررسی رکورد دست ساز ایران در صادرات فرش در دو ماه نخست امسال ، در مقایسه با سال گذشته ، از نظر ارزش 84.6٪ و از نظر وزنی 275٪ به وزن 275 افزایش یافته است.

ژاپن و آلمان دو وارد کننده اول فرش دستباف ایرانی در میان 33 کشوری هستند که با ایران تجارت می شوند.

بیشتر بخوانید  فرماندار: حضور لیگ برتر فجر سپاشی برای فارس دلگرم کننده خواهد بود

طبق آمار ، در سال 2019 ، بیش از 1 میلیارد دلار فرش دستباف به مبادلات جهانی در کشورهای مختلف صادر شده است. در همین حال ، جمهوری اسلامی ایران 7.9٪ از کل صادرات دستی فرش را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید