بیت ۲۴ پلتفرمی سریع، مدرن و امن برای خرید و فروش بیت کوین


امنیت صرافی

صرافی بیت ۲۴ با ارائه قابلیت‌های امنیتی متنوعی همچون احراز هویت دومرحله‌ای به روش‌های مختلف و امکان ثبت‌نام کیف پول‌های مجاز، امنیت حساب کاربران را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش داده است؛ همچنین، این صرافی با فعال‌کردن قابلیت ممنوعیت ارسال رمزارز به ولت‌های مشکوک، از کاربران در برابر کلاهبرداری محافظت می‌کند.

شفافیت اطلاعات از دیگر ویژگی‌های مثبت این صرافی است. اگرچه اطلاعات کاملی از شرکت و مدیران آن در سایت درج نشده‌است، اما محل دفتر صرافی مشخص بوده و حجم معاملات روزانه آن به‌صورت عمومی اعلام می‌شود؛ علاوه‌ب این، بیت ۲۴ دارای مجوز دانش‌بنیان است که به‌نوعی نشان‌دهنده تعهد این صرافی به رعایت استانداردهای امنیتی و ارائه خدمات با کیفیت است.

امکانات و قابلیت‌های این صرافی

این صرافی علاوه‌بر وب‌سایت، اپلیکیشنی کاربردی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه کرده که با استقبال گسترده کاربران مواجه شده‌است. این صرافی با اپلیکیشن کاربردی خود و انتشار تحلیل‌های تخصصی در مجله اختصاصی، به کاربران کمک می‌کند تا با دانش کافی، نوسانات بازار و به‌ویژه قیمت بیت کوین را تحلیل کرده و تصمیمات سرمایه‌گذاری آگاهانه‌ای بگیرند.

همچنین، باشگاه مشتریان بیت ۲۴ با ارائه ماموریت‌های متنوع و پاداش‌های جذاب، انگیزه‌ای برای تعامل بیشتر کاربران با این پلتفرم فراهم کرده است.؛ به‌این‌ترتیب، این صرافی تلاش می‌کند تا تجربه کاربری کاملی را برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال فراهم کند.

کارمزد صرافی بیت ۲۴

صرافی بیت ۲۴ برای بخش خرید و فروش آنی خود کارمزدی در نظر نگرفته و درآمدش از اختلاف قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال تمین می‌شود؛ اما در بخش معاملات حرفه‌ای، کارمزد بین ۰.۰۷ تا ۰.۲ درصد بسته به حجم معاملات ماهانه کاربران دریافت می‌کند. هرچه حجم معاملات بیشتر باشد، کارمزد کمتری اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید  آمریکا برای توافق در وین اقدامات بیشتری انجام دهد

این صرافی کاربران را به ۶ سطح VIP تقسیم می‌کند و براساس سطح هر کاربر، نرخ کارمزد متفاوتی برای او در نظر می‌گیرد. محاسبه سطح و کارمزد کاربران هر روز انجام می‌شود و کارمزد جدید از روز بعد اعمال خواهد شد. با مقایسه کارمزدهای بیت ۲۴ با سایر صرافی‌های ایرانی، می‌توان دریافت که کارمزدهای این صرافی نسبتا پایین‌تر هستند.

بررسی مزایای بیت ۲۴ بررسی مزایای بیت ۲۴

ثبت‌نام در بیت ۲۴

برای شروع فعالیت در صرافی بیت ۲۴ و بهره‌مندی از نوسانات بازار به‌ویژه قیمت بیت کوین، ابتدا به وب‌سایت رسمی آن به آدرس bit24.cash مراجعه کنید. در قسمت بالای صفحه، گزینه “ورود یا ثبت‌نام” را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره موبایل خود و کد تاییدی که برای‌تان ارسال خواهد شد، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. رمز عبوری قوی نیز برای حساب خود انتخاب کنید. پس از تکمیل این مراحل، به‌صورت خودکار به صفحه تکمیل اطلاعات هویتی هدایت می‌شوید تا فرآیند ثبت‌نام را به‌طور کامل انجام دهید.

خرید و فروش در صرافی بیت ۲۴

برای خرید و فروش سریع و آسان ارزهای دیجیتال، بخش خرید و فروش آنی بیت ۲۴ گزینه‌ای مناسب است. در این بخش، بیش از ۶۲۵ ارز دیجیتال با استفاده از تومان یا تتر قابل معامله هستند. پس از انتخاب گزینه “خرید و فروش آنی” در پنل کاربری، می‌توانید با تعیین مقدار مورد نظر و انتخاب ارز دیجیتال، به‌سرعت سفارش خود را ثبت کنید.

نکته مهم این است که حداقل مبلغ هر معامله در این بخش ۱۰۰ هزار تومان است و خوشبختانه هیچ کارمزدی از شما دریافت نخواهد شد؛ همچنین، شما می‌توانید ارزهای خریداری‌شده را در کیف پول خود در این صرافی نگهداری کرده یا به کیف پول شخصی‌تان منتقل کنید.

بیشتر بخوانید  کد رسمی وام مسکن

اگر به‌دنبال معاملات حرفه‌ای‌تر و پیچیده‌تر هستید، بخش معاملات اسپات بیت ۲۴ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این بخش، بیش از ۳۰۰ بازار معاملاتی با جفت ارزهای مختلف در دسترس است. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای متنوعی مانند نمودار قیمت بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، دفترچه سفارش و تاریخچه معاملات، تحلیل‌های فنی خود را انجام داده و سفارش‌های خود را ثبت کنید.

در بخش معاملات حرفه‌ای، انواع مختلفی از سفارش‌ها مانند سفارش‌های محدود (Limit)، فوری (Market)، حد سود و ضرر (Stop Limit) و …، در دسترس است. هر یک از این نوع سفارش‌ها برای شرایط معاملاتی خاصی مناسب هستند. نکته مهم این است که در بخش معاملات حرفه‌ای، کارمزدی از شما دریافت می‌شود که این کارمزد از ارز دریافتی شما کسر خواهد شد. حداقل مبلغ هر معامله در بخش معاملات اسپات نیز ۱۰۰ هزار تومان است.

خرید و فروش بیت کوین در بیت ۲۴ خرید و فروش بیت کوین در بیت ۲۴

جمع‌بندی

صرافی بیت ۲۴ با ارائه به‌روزترین قیمت‌های بازار، یک گزینه ایده‌آل برای معامله‌گرانی است که می‌خواهند از نوسانات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سود ببرند. این پلتفرم امن و کاربر پسند، با امکان خرید و فروش آنی، محیطی مناسب برای سرمایه‌گذاری در دنیای رمز ارزها فراهم کرده‌است؛ بااین‌حال، قبل از شروع هرگونه سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، توصیه می‌شود که به‌طور کامل در مورد این بازار و ریسک‌های مرتبط با آن مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید