مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیبی رکسانا دوست پسر ایرانی خود را فاش کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیبی رکس خواننده مشهور آمریکایی تصاویر جدیدی از دوست پسر ایرانی خود کیان صفری و دوستانش را به اشتراک گذاشت.


خواننده / بیبی رکسانا

بلتا رکسا (تلفظ آلبانیایی: [ˈblɛta ˈɾɛdʒa];[۱] متولد 30 اوت 1989) که بیشتر با نام Ebiːbi ˈrɛksə (BEE-bee REK-sə) شناخته می شود.[۱] رکا که به عنوان خواننده و ترانه سرا از ایالات متحده شناخته می شود، آهنگ “Monster” را برای امینم و ریحانا (که بعداً جایزه گرمی بهترین رپ / آهنگ را دریافت کرد) را پس از امضای قرارداد با Warner Records در سال 2013 نوشت. او اعتبار دریافت کرد. او همچنین در ساخت این آهنگ با نیک جوناس، سلنا گومز و شاین همکاری کرد.


خواننده / بیبی رکسانا

بی بی رکا اولین آی پی خود را با نام “I Don’t Want to Grove Up” در سال 2015 با تک آهنگ “I Will Make You Crazy” منتشر کرد که یک موفقیت تجاری بود. در سال 2017، Reka دو آدرس IP دیگر را منتشر کرد: همه اشتباهات شما: Pt. 1 و تمام عیوب شما: Pt. 2 که تک آهنگ های “من تو را گرفتم” و “همانطور که هستم (که با کسی می رقصم)” دوباره به موفقیت نسبی دست یافتند.


خواننده / بیبی رکسانا

اولین آلبوم استودیویی رکا، چشم انتظار (2018) به رتبه 13 بیلبورد 200 در ایالات متحده رسید. آهنگ اصلی آلبوم، “من در آشفتگی هستم”، نامزدی بهترین اجرای دو نفره یا کانتری گروه موسیقی را در شصت و یکمین دوره جوایز گرمی به ارمغان آورد.


خواننده / بیبی رکسانا


بیشتر بخوانید  پرلایک‌ترین پست‌های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *