بیان تجربه مفهوم “خانه” / هنر معاصر نیاز به گفتگو دارد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


پارسوآ توانا هنرمند و مدرس هنر ، نمایشگاه انفرادی نقاشی های او با عنوان “مبلمان سه گانه” در گالری پروژه ها آران برای این نمایشگاه و ایده آن بایستید گزارشگر بیشتر گفت: مفهوم اساسی مجموعه توصیف وضعیت بین دو موقعیت خاص و تعریف شده است. این وضعیت مانند تعلیق است ، اما تعلیق نیست ، زیرا تعلیق نیز واژه ای است که تعریف مشخصی دارد. این وضعیت کمی پیچیده تر است و مانند آن است بیانیه من همچنین نوشتم که ما بین دو وضعیت زندگی می کنیم و هیچکدام. به همین دلیل من از اصطلاح “مبلمان” استفاده کردم ، زیرا با سهولت بیشتری می تواند بار معنایی یا باری را که فرد در این شرایط احساس می کند ، انتقال دهد.

وی گفت: برای من نقاشی محیطی است که می توانم از آن برای ارائه یک داستان به مخاطب استفاده کنم. دهم. من معتقدم که هنر معاصر به گفتگو احتیاج دارد ، نه مونولوگ ؛ بنابراین این محیط تحت تأثیر قرار می گیرد مفهوم (مفهوم) به منظور ایجاد این ارتباط بین هنرمند و مخاطب قرار داده خواهد شد.

بیان تجربه تجربه شده مفهوم

عنوان اثر: “تخریب” داستان میانی

تواناوی خانه را به عنوان یک موضوع هنری بسیار مهم می داند و می گوید: در نمایشگاه آثار من با این خانه تمثیلی رفتار می شود و در واقع این خانه می تواند بخشی از تجربه ما یا موقعیتی باشد که در آن زندگی کرده ایم. علاوه بر این ، من در آن محیط داخلی از اشیایی استفاده کردم که آنها را “خانه” می نامیم ، اشیایی که در موقعیت اصلی خود قرار ندارند و این در واقع نشان دهنده مفهوم و تجربه ای است که از ایده اصلی پیروی می کند.

بیشتر بخوانید  قطعی برق در صنایع استان قزوین معکوس می شود - اخبار قزوین - اخبار استانهای تسنیم

وی درباره آثارش که در اندازه های واقعی به تصویر کشیده شد ، توضیح داد: هدف اصلی من خلق تصویر نبود ، بلکه می خواستم بستری برای ارتباط با مخاطب ایجاد کنم که در واقع اندازه آثار است. واقعاً وجود آنها و سوژه هایی که در اندازه واقعی ظاهر می شوند ، به ویژه در قسمت اول ، مانند فرش در اندازه واقعی خود ، همه چیز کمک می کند تا بستری فراهم شود که مخاطب احساس کند فقط مانند یک عکس احساس می شود و به چیز دیگری نیاز است. ما به هنرمند و مخاطب نیاز داشتیم تا بتوانند از طریق کار به یک همپوشانی و تجربه مشترک دست یابند و واقعی بودن اشیا in از نظر اندازه می تواند به شکل گیری آن تجربه نزدیک باشد. می توان گفت این ظاهر واقعاً یا کار واقعی اولین لایه کار من است که می توانیم از طریق آن این وضعیت را تجربه کنیم. در واقع این تکنیک به دلیل هدفی که در مجموعه داشتم انتخاب و اجرا شد.

این هنرمند با بیان اینکه 7 اثر را در مجموعه “مبلمان مثلث” به نمایش گذاشته است ، گفت: قسمت اول و دوم این سه گانه دارای 3 اثر و یک بخش است سوم تأثیر دارد. همه آثار با رنگ روغن روی بوم خلق شده اند. در قسمت آخر نمایشگاه تصویری وجود دارد که همراه آن است طرح واقع شده است و می توان گفت یک کار بین رشته ای است. علاوه بر این ، همه آثار با استانداردهای کیفیت موزه مطابقت دارند.

بیان تجربه تجربه شده مفهوم

عنوان اثر: “وقفه” روایت اولیه و نهایی

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس تبریز تعطیل است چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

وی در تشریح کیفیت موزه ها گفت: “کیفیت موزه ها” از نظر کیفیت در رتبه بندی آثار هنری از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. مهمترین ویژگی کار موزه ماندگاری ، جاودانگی و تجدید آن است. در واقع ، با حفظ اصول یک اثر در سطح کیفیت موزه ، می توان اطمینان داشت که این اثر برای مدت طولانی ، سالم و احیا کننده یادآوری خواهد کرد.

توانا در پایان ، با توضیح بیشتر در مورد کار تنظیم و اینکه آیا باید موضوع اصلی را کامل کند ، گفت: “این کار تنظیم از مجموعه مبلمان مثلث جدا نیست و ادامه سفر و در واقع قسمت نهایی نمایشگاه است. . لازم بود طرح تا بتوانم روایتی را که در پایان این سه گانه ارائه می دهم ، بهتر و بهتر ارائه دهم کاملتر ارائه دهم.

پارسوآ توانا هنرمند و معلم هنر متولد شد ۱۳۵۹ در بندرعباس است. وی از نوجوانی با راهنمایی استادان برجسته و حرفه ای وارد عرصه هنرهای تجسمی شد و در سن 18 سالگی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه نقاشی و نقاشی آغاز کرد. وی پس از شرکت در چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور و انتشار برخی از آثار خود ، در یک حضور مستقیم و مستمر در زمینه هنرهای تجسمی و ارائه عمومی آثار خود درگیر شد. دست او در استودیوی شخصی خود تکنیک ها و آثار معلمان تاریخ هنر را تجربه و مطالعه می کند. در همین حال ، تجربه گرایی و کنجکاوی او را واداشت سالها در کنار حرفه اصلی خود ، در زمینه های مختلف مانند عکاسی ، طراحی صحنه ، موسیقی و گرافیک به کار و کاوش بپردازد. طرح، تبلیغات، نام تجاری و … پرداخت کنید توانابرای 17 سال گذشته ، بر اساس آموزش استاندارد در طراحی و نقاشی است روش وی در آکادمی های بین المللی در مراکز و مدارس معتبر تحصیل کرد و تا به امروز دانش اولیه طراحی و نقاشی را به تعداد زیادی از دانشجویان جوان منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید  اسنوا برای ششمین بار برند ایرانی منتخب مردم شد

دیدگاهتان را بنویسید