بیانیه واقعی در مورد افشای فایل صوتی علیه پرز



رئال مادرید نسبت به افشای پرونده های صوتی El Confidential واکنش نشان داد و گفت که خبرنگار این سایت در سال 2011 خواستار 10 میلیون یورو باج بود زیرا وی آن را فاش نکرد.

در دو روز گذشته ، وب سایت “El Confidencial” اقداماتی را علیه رئال مادرید و فلورنتینو پرز در دستور کار قرار داده و پرونده های صوتی مدیریت تیم را افشا کرده است. پرونده های صوتی مربوط به سال 2006 و چند ماه قبل از استعفای مطبوعات.

در این مکالمات ، مطبوعات به شدت از کاسیاس و رائول ال انتقاد کردند و آنها را بازیکنانی سطح پایین خواندند. البته این پایان ماجرا نبود و سایت پرونده های دیگری را علیه مطبوعات منتشر کرد. مدیریت وقت مادرید که پس از سوپرلیگ شهرت خود را از دست داد ، در سال 2012 نیز در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد و او را یک احمق غیرمعمول خواند.

رئال مادرید همچنین پس از این حوادث اعلام کرد که از El Confidencial شکایت خواهد کرد زیرا این پرونده های غیرقانونی ضبط و دستکاری شده است.

رئال مادرید امروز در بیانیه ای اعلام کرد که ، طبق وب سایت Ondasero ، ابیان در سال 2011 با ادواردو فرناندز دبلاس ، معاون رئیس رئال مادرید در رستوران Kombaro دیدار کرده و خواستار باج 10 میلیون یورو برای غیرقانونی بودن فایل صوتی ضبط شده شده است. دستکاری ها را نابود کنید.

مطبوعات در مورد این پرونده ها گفتند: “عبارات بازتولید شده در مکالمه که توسط آقای خوزه آنتونیو ابیان (روزنامه نگار اسپانیایی) مخفیانه ضبط شده است ، مواردی است که وی سالها در تلاش برای فروش آنها بوده و شکست خورده است.” عجیب است که اکنون ، پس از این همه مدت ، امروز به طور محرمانه آنها را منتشر می کند. آنچه منتشر می شود تنها گزیده ای از گفتگوی طولانی با اهمیت عمومی تر است.

بیشتر بخوانید  فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

به گزارش فارس ، بسیاری بر این باورند که این اقدام علیه مطبوعات به دلیل سوپرلیگ اروپا صورت گرفته است که بسیاری از افراد می خواهند چهره آن را از بین ببرند تا این ایده را براندازند.

پرز گفت: “من نمی دانم چرا باید الان و بعد از همه اتفاقات این چنین چیزی منتشر شود.” فکر می کنم این به دلیل نقش من در سوپرلیگ باشد. با این حال سوال را به وکلای خود سپردم.

254 251

دیدگاهتان را بنویسید