بیانیه جدید رئال مادرید درباره پرونده صوتی جنجالی مطبوعات ؛ روزنامه نگار اسپانیایی 10 میلیون یورو خریداری می کند – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، مجله “محرمانه” اسپانیایی روز سه شنبه (سه شنبه) در وب سایت خود یک فایل صوتی از فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید را منتشر کرد که مربوط به سال 2006 و فقط چند ماه پس از استعفا از ریاست رئال مادرید است. در این فایل صوتی ، مطبوعات در گفتگو با تعدادی دیگر از کارمندان باشگاه ، رائول گونزالس و ایکر کاسیاس ، ستاره ها و کاپیتان های زمان کهکشان ها را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. همزمان یک پرونده صوتی دیگر از مطبوعات توسط Confidential منتشر شد و این بار رئیس جمهور رئال مادرید به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو حمله و انتقاد کرد. این فایل صوتی به طور مخفیانه ضبط شده و هم اکنون توسط روزنامه نگار اسپانیایی خوزه آنتونیو ابیان پخش می شود.

دقایقی پیش ، رئال مادرید بیانیه کوتاهی درباره خروج از حساب رسمی توئیتر خود منتشر کرد و اعلام کرد: “کومبارو باج داشت و از او خواست 10 میلیون یورو برای از بین بردن فایل صوتی ضبط شده و دستکاری شده غیرقانونی پرداخت کند. “

تیم فوتبال رئال مادرید ،

“لازم است در مورد گزارش محرمانه ای که به نقل از من نقل شده است ، چند نکته را روشن کنم: مخفیانه توسط خوزه آنتونیو ابیان (روزنامه نگار اسپانیایی) ضبط شده مواردی است که وی سالها در تلاش برای فروش آنها بوده و شکست خورده است. عجیب است که اکنون ، پس از این همه مدت ، امروز به طور محرمانه آنها را منتشر می کند. آنچه منتشر می شود تنها گزیده ای از گفتگوی طولانی با اهمیت عمومی تر است.

بیشتر بخوانید  فیفا اجازه استفاده از VAR در ایران را صادر کرد

وی گفت: “من می فهمم که چرا پس از گذشت چندین سال از بیان این اظهارات ، اکنون باید چنین چیزی منتشر شود و آن را برای نقش من به عنوان یکی از نیروهای محرکه سوپرلیگ مناسب می دانم.” من این موضوع را به وکلای خود سپرده ام و آنها در حال بررسی موضوع هستند تا اقدامات مقتضی را انجام دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید