بوشهر جنوبی: باشگاه پارس جنوبی جم در اعطای وام و زیرساخت تقویت می شود – اخبار بوشهر – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب جم ، حجت الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در جمع ورزشکاران بخش کوچکی از جم ، با اشاره به زمینه و ظرفیت ورزشی جم اظهار داشت: مدیر ورزشی جم یکی از بهترین مدیران ورزشی در استان بوشهر و در تقویت فوتبال است. و اقدامات موثری توسط تیم پارس جنوبی جم در حال انجام است. و اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار خوبی را برای زیرساخت ها و ثبت قانونی خود طی می کند.

نماینده شهرهای جم ، عسلویه ، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت تیم فوتبال پارس جنوبی در تمام شهرهای جنوبی استان استفاده شود ، گفت: در همین راستا باشگاه جنوب پارس جم در تأمین اعتبارات و زیرساخت ها تقویت خواهد شد. “

وی با بیان اینکه اگر این ورزش تشدید شود ، شور و نشاط اجتماعی را برانگیخته و از آسیب دیدگی و مشکلات حاشیه ای جلوگیری می کند ، در این راستا در اعتبار اعطا شده به ورزش توجه ویژه ای می شود.

احمدی به توجه ویژه به پروژه های ورزشی اشاره و تصریح کرد: در تقویت زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی لازم است و در این زمینه توجه ویژه ای به تیم فوتبال پارس جنوبی جم می شود.

نماینده شهرهای جنوبی استان بوشهر با تأکید بر اینکه به خواسته ها و مطالبات قسمت کوچک توجه دارد ، افزود: متاسفانه قسمت کوچک در زمان های مختلف مورد توجه قرار نگرفت و باید زیرساخت های ورزشی لازم در مناطق ایجاد شود مورد غفلت واقع شده اند. “

بیشتر بخوانید  جانسون از لغو محدودیت های تاجگذاری در انگلیس خبر داد - اخبار اروپا - اخبار بین المللی تسنیم

نماینده مردم عسلویه ، جم ، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می دانم و در زمینه پشتیبانی و اشتغال به شما قول می دهم که به زودی اقدامات ارزنده انجام شود.

انتهای پیام / 190 / ع

دیدگاهتان را بنویسید