مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بوشر ، مدیرکل انتقال خون: ذخایر خون در این استان به سطح هشدار رسیده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



نرگس عبیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاهش تعداد افراد متقاضی اهدای خون منجر به اندازه ذخایر گروه های مختلف خون در استان بوشهر شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماران منظمی در طول روز به خون و فرآورده های خونی نیاز دارند و تعدادی از بیماران نیز به دلیل حوادث و جراحی به خون نیاز دارند ، استان بوشهر در حال حاضر از همه گروه های خونی مثبت و منفی برخوردار است.

عبیدی افزود: مردم پس از همه گیری تاج از ورود به مراكز درمانی می ترسند ، اما باید بدانیم كه كانون انتقال خون یك مركز پزشكی نیست ، بلكه یك مركز تولیدی است. این دستورالعمل های دقیقتر بهداشتی را دنبال کنید.

وی تأکید کرد: مردم نباید از انتقال ویروس تاج به مراکز انتقال خون واهمه داشته باشند و مانند همیشه به ما در تأمین ذخایر گروه های مختلف خون کمک کنند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: این استان با کمک مردم در چهار ماه گذشته موفق به کسب رتبه سوم کشوری از نظر اهدای خون شده و پیش بینی می شود اهداکنندگان بوشهر تحت این موارد این سازمان را همراهی کنند شرایط حساس

وی با اشاره به 18 مرداد ماه روز اهدای خون افزود: انتظار می رود مردم استان بوشهر با مراجعه به مراکز انتقال خون به مراکز انتقال خون در آن استان کمک کنند تا در حد مطلوب باقی بمانند.

عبیدی تأکید کرد: نیاز به خون دائمی و عمر خون و فرآورده های خونی کوتاه است ، به همین دلیل انتظار می رود هموطنان در روزهای آینده در کنار ما باشند ، از مراکز انتقال خون در این استان بازدید کنند و اجازه ندهند ذخایر خون کاهش یابد در حالی که این روزها عبور از غرور و افتخار مانند گذشته دشوار است.

بیشتر بخوانید  اولویت اصلی ما واکسیناسیون دانشجویان است

وی با تأکید بر اینکه سلامت اهدا کننده بیش از هر چیز دیگری برای ما مهم است ، گفت: “از آنجا که مردم همیشه در انجام کارهای خوب تلاش می کنند ، اهدای خون نیز یک کار خیر محسوب می شود و بنابراین یک تا سه نفر از مرگ حتمی نجات می یابند. “اهدای خون مداوم ضروری است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *