مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده ! به هم میان ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.وی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند تا کمک خرج خانواده باشد .فرشته حسینی می گوید: روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.


بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده !


فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. او به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. فرشته حسینی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران است و با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.


بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده !


در چند وقت اخیر فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده با گذاشتن عکس پاسپورتش ایجاد شک بین کاربران و طرفداران خود ایجاد کرد که می خواهد ایران را به مقصد افغانستان ترک کند اما مشخص شد که فرشته حسینی به صربستان برای بازی در یک فیلم سینمایی رفته است در این میان رفتارهای ضد ونقیض فرشته حسینی و نوید محمدزاده در دنیای مجازی ایجاد حواشی زیادی کرده و بسیاری بر این اعتقادند که فرشته حسینی و نوید محخمد زاده قصد جدایی از هم را دارند.


بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده !


فرشته حسینی بازیگری را در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. وی بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در عرصه تئاتر فعالیت داشت، از جمله کارهای او در تئاتر می‌توان نمایش‌های «خشونت علیه زنان» ، «سینما‌های من» ، «شازده کوچولو» ، «ماهی سیاه کوچلو» ، «من موجودی احساساتی هستم» و «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش را نام برد.

بیشتر بخوانید  سام درخشانی، سیاوش خیرابی و آزاده زارعی در کنار هم / عکاسی


فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.


بوسه نوید نوید محمد زاده و فرشته حسینی


بوسه عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمدزاده !


عکس های لو رفته جشن عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *