بورسیه 60 دانشجو برای نخستین بار در هرمزگان



آنچه دیگران می خوانند:

محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان با اعلام ابعاد مختلف اولین قرارداد بورسیه با یک شرکت خصوصی تضمین کننده اشتغال در این دانشگاه گفت: و منجر به تربیت هدفمند نیروی انسانی شود.

وی بیان کرد: دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه ارزش آفرین می تواند با الگوی مذکور و سایر صنایع در راستای همکاری علمی با صنعت همکاری داشته و انتظارات صنعت را در جذب نیروی کارآمد برآورده کند.

رئیس دانشگاه هرمزگان افزود: امیدواریم این طرح به عنوان اولین تفاهم نامه بورسیه با بخش خصوصی، الگویی مناسب برای تربیت نیروهای متخصص و پایدار در استان باشد.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات استثنایی دانشگاه هرمزگان که در نوع خود بی نظیر است، گفت: این الگوی جذب دانشجو در تمامی صنایع کشور قابل گسترش و استفاده است. استان “

وی گفت: امیدوارم صنایع از این حرکت برای جذب و استخدام نیروی کار پایدار و توانمند استفاده کنند.

سعید سپهری راد مدیر عامل شرکت بنا گستر کرانه با ابراز خرسندی از بورسیه کامل توافقی دانشجویان و اشتغال طبق مدل طراحی شده، گفت: این مجموعه آماده سایر همکاری های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه هرمزگان است و امیدواریم این الگو مورد استقبال قرار گیرد. سایر صنایع نیز دخیل هستند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه قرارداد تربیت نیروی کار مورد نیاز در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی مورد نیاز بنا گستر کرانه با نام دانش پژوهان دانشگاه هرمزگان برای 60 دانشجو به مدت شش سال توسط طرفین منعقد شد.

بیشتر بخوانید  اسب 15 میلیاردی سردار آزمون قهرمان استرالیا شد| سردار آزمون با اسبش پول پارو می کند


دیدگاهتان را بنویسید