بودجه 97 میلیارد تومانی به میامی اختصاص یافت – خبرگزاري شهردار | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، علی عسگر خانی جمعه شب در جلسه بررسی مشکلات میامی با حضور مردم و اعضای شورای شهر جدید به همت مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینكه بودجه ملی به منطقه محروم سال گذشته در حدود دو میلیارد تن به میامی اختصاص یافت. وی تأکید کرد: یک میلیارد توم افزایش یافته است: مسئولان شهری باید توجه بیشتری به این وام ها و کمبود در میامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار به مناطق محروم می تواند کلید بسیاری از موارد باشد ، افزود: استان سمنان بیشترین سهم از بودجه روستایی را متعلق به قسمت شرقی استان دارد تا بتوانیم از این اعتبارات در منطقه استفاده کنیم. محرومیت

این عضو خانه ملت با بیان اینکه میامی در زمینه محرومیت از فرصت های زیادی برخوردار است ، تأکید کرد: مسئولان شهرستان باید برنامه ای برای این منظور داشته باشند.

خانی وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید مشکلات بخش شرقی استان سمنان را با توجه به بخش خصوصی و توانمندی های آن برطرف کند ، تأکید کرد: اجرای پروژه های بزرگ توسط دولت منتخب می تواند در توسعه و اشتغال در بخش شرقی م effectiveثر باشد استان

راهنمای نماز جمعه میامی نیز خواستار توجه بیشتر به فقرا شد و گفت: میامی دارای فرصت های توسعه عظیم است که باید برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور با بیان اینکه روستاهای میامی و شوراهای شهر می توانند بهترین بستر برای توسعه محلی باشند ، گفت: اعضای شورای ششم باید توجه ویژه ای به تحقق وعده های انتخاباتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید  آیا فردا سه شنبه مدارس تهران تعطیل است ۳ خرداد + تعطيلي مدارس تهران – ایران چطور

وی تأکید کرد که نمایندگان منتخب مردم در شورای جدید باید برنامه ای برای بهبود وضعیت موجود در شهرها و روستاهای میامی داشته باشند و بنابراین از مشارکت مردم و تجربه اعضا از دوره قبل غافل نشوند. آه تو من داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید