بودجه صندوق کارآفرینی امید کشور 9 برابر شده است



به گزارش ایرنا ، نیکنام هوشار روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان اظهار داشت: بودجه صندوق در سال 1392 60 میلیارد تومان بود و اکنون به 500 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزایش بودجه صندوق را نشانه تفکر م effectiveثر و حضور نیروهای توانمند و فعال در این گروه خواند و افزود: معتقدم کارکنان صندوق باید آموزش های لازم را برای انتصاب به سمت های بالاتر ببینند و نباید افزایش یابد فعالیت های روزانه. “حذف.

امید کشور معاون وزیر مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی با تأکید بر ایجاد راهی برای رشد و ارتقا promotion نیروها در این مجموعه اظهار داشت: مدیران این صندوق سپرده گذاری نمی شوند بلکه منتقل می شوند.

هوشیار با بیان اینکه این صندوق با کمترین راحتی بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد ، افزود: ما در هشت سال گذشته 250 تفاهم نامه امضا کرده ایم.

مدیر پیشین صندوق کارآفرینی امید کردستان در این مراسم گفت: هدف ما حرکت به سمت توسعه ، رونق تولید و اشتغال و همچنین رفع محرومیت در جامعه است.

جعفر شرفانی انتقال به سمت اشتغال و تولید ملی را یکی از راهکارهای صندوق عنوان کرد و افزود: صندوق استان در مأموریت های خود در زمینه های مختلف از جمله امکانات منابع انسانی و تفاهم نامه همکاری بسیار موفق بوده است.

مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید کردستان نیز در این مراسم گفت: در سال های اخیر صندوق دستخوش تغییرات عمده ای شده است که رضایت مشتری از این موسسه مالی و اعتباری را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید  چگونه در روابط اجتماعی جذاب باشیم

شهریار رحیمی افزود: اگر فعالیت های این مجموعه با ابزار مدرن ، خلاقیت و نوآوری همراه باشد ، بدون شک شاهد نتایج بهتری در ارائه خدمات خواهیم بود.

وی یادآور شد: در ادامه خدمت در صندوق از نظرات و تصمیمات اندیشمندان ، فعالان تجاری و ظرفیت رسانه بهره مند خواهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید