مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

به چه کسی وام بدون بهره داده می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مدیرعامل امداد ولایت کرز الحسنه با اشاره به صدور 8 میلیون کارت بانکی برای مشتریان این صندوق گفت: صندوق کرز الحسنه امامت و ولایت بزرگترین مجموعه در کشور است که کارز الحسنه را ارائه می کند. صندوق حسنا خدمات الحسنه

علی عاشوری با اشاره به تاسیس صندوق کرز الحسنه امداد ولایت در سال 1394 با مجوز بانک مرکزی گفت: در حال حاضر 34 شعبه در 31 استان و باجه فعال در دفاتر متعدد کمیته امداد داریم. در مجموع 760 شعبه و باجه این صندوق به نیازمندان خدمات پرداخت ارائه می کنند.

مدیر عامل صندوق کرز الحسنه امداد ولایت افزود: این صندوق بر اساس قوانین بانک مرکزی فعالیت می کند و در حال حاضر هشت میلیون کارت بانکی این صندوق در شبکه بانکی شتاب در کشور فعال است.

وی افزود: حمایت از صندوق مددکاری متقاضیان استان در 6 عنوان اشتغال زایی، اشتغال، خرید و ساخت مسکن، ودیعه مسکن، درمان و فرهنگ سازی پرداخت می شود.

اشیاء تا ده میلیون تومان بدون بهره

عاشوری تصریح کرد: از آنجایی که ماموریت صندوق کرز الحسنه پرداخت وام در قالب کرز الحسنه است، اشیاء تا سقف 10 میلیون بدون سود و کارمزد و اشیای بالای 10 میلیون تومان تک به تک پرداخت می شود. زمان. – هزینه زمانی سه درصد

وی با دعوت از خیرین برای واریز به این صندوق تصریح کرد: بخشی از وجوه این صندوق از طریق سپرده گذاری افراد خوش نیت تامین شد و در چند سال گذشته 13 هزار میلیارد تومان به نیازمندترین تسهیلات پرداخت شد. ضمانت.

وی اعلام کرد: صندوق کرز الحسنه امداد ولایت در سال گذشته در 6 فصل کار خود 3200 میلیارد تومان وام به 314 هزار نیازمند پرداخت کرد که از این میزان 66 میلیارد تومان در سال گذشته در استان قزوین و 22 میلیارد تومان وام پرداخت شد. میلیارد تومان در چهار ماه امسال.

بیشتر بخوانید  ۳۳ مدل فرنچ طلایی ناخن جذاب | ساده و درخشان باش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امداد ولایت مدیرکل صندوق کرز الحسنه خاطرنشان کرد: شعبه مجازی امداد ولایت مدتی پیش افتتاح شد و خدمات لازم را در فضای مجازی به نیازمندان ارائه می کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *