مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

به سربازان 100 میلیون تومان وام پرداخت می شود / جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مشاور عالی مرکز آموزش مرکزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل جدید برای سربازان واجد شرایط پس از پایان خدمت خبر داد.

سردار موسی کمالی با بیان اینکه ایجاد مشاغل جدید و حمایت از اشتغال یکی از اهداف اصلی اردوی آموزشی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح است، گفت: در واقع برنامه آموزشی برای سربازان اجرا شده است. در این رابطه. مهارت های مورد نیاز کشور را بیاموزید و بیاموزید و پس از پایان خدمت قادر به کار و فعالیت در همان زمینه خواهید بود.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاه تربیت سرباز نظارت بر پرداخت وام اشتغال به سربازان ماهر را پس از پایان خدمت آغاز کرد و بانک ملی، صادرات، ملی و تجارت نیز فرآیند بازپرداخت وام را آغاز کردند. در آخرین اقدامات خوشبختانه بانک سپه به عنوان یکی دیگر از بانک های عملیاتی به تعهدات خود عمل کرده است.

مشاور عالی مرکز مرکزی آموزش سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ضوابط تصویب این وام با همکاری بانک سپه و ستاد کل نیروهای مسلح تدوین و نهایی شد، گفت:

کمالی همچنین درباره جزئیات این اطلاعیه و واجدین شرایط گفت: بر اساس این اطلاعیه تنها به طرح های استخدامی داوطلبان معرفی شده از کارگروه تخصصی استخدامی هر استان تخفیف داده می شود و معرفی نامه مذکور به امضای معاونت اقتصادی خواهد رسید. استاندار و معاون کارمند کشوری.»

وی با بیان اینکه سهم هر استان برای پرداخت تسهیلات تعیین می شود، ادامه داد: یکی از شروط مهم این است که سربازان باید بومی همان استان باشند و در واقع برای اشتغالزایی در استان خود تسهیلات دریافت کنند. همچنین این وام فقط به سربازان واجد شرایطی که مدت خدمت آنها در سال 1376 به پایان رسیده است تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید  این شهرها از امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز کرونایی هستند -

مشاور ارشد مرکز مرکزی آموزش سربازان ستاد کل نیروهای مسلح نیز درباره میزان این وام به ایسنا گفت: مبلغ این وام یک میلیارد ریال است که باید ظرف مدت هفت سال بازپرداخت شود.

کمالی از سربازان خروجی که شرایط فوق را دارند خواست با دبیرخانه کارگروه مهارت آموزی استخدامی فرمانداری ها تماس بگیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *