به دنبال افتتاح سریعتر بیمارستان ارتش بندرعباس / تامین آب و برق و 5 میلیارد کمک باشید


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ، فریدون همتی مدیر هرمزگان ساعتی پیش پس از بازدید از بیمارستان دریایی در حال ساخت بندرعباس ، با پیمانکار ، مشاور و مسئول پروژه و مشکلات دیدار کرد. و موانع که در نظر گرفته شده.

در این جلسه با دستور ویژه استاندار مقرر شد برق اضطراری در اختیار شرکت توزیع آب و برق استان قرار گیرد تا نصب تجهیزات و امکانات به سرعت انجام شود.

در این راستا ، با حمایت استاندار ، 5 میلیارد تومان برای تأمین انرژی مورد نیاز بیمارستان وام های استانی به بیمارستان اختصاص می یابد تا بتوان از آن زودتر از موعد برای درمان بیماران مبتلا به کووید استفاده کرد.

همتی همچنین با دریادار حسین گرمانی ، رئیس فنی ، مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی تماس گرفت تا وضعیت این بیمارستان را گزارش کرده و خواستار تکمیل آن در اسرع وقت شود.

امیر دریادار نیز قول قهرمانی داد در قالب کنترل و نظارت لازم را بر اجرای بیمارستان ارتش به صورت شبانه روزی تا عملیات انجام دهید.

به گزارش فارس ، پر شدن ظرفیت بیمارستان های مختلف هرمزگان باعث شده است که علاوه بر ایجاد بیمارستان صحرایی ، تلاش های ویژه ای برای استقرار محصولات نیمه تمام در استان در حال انجام است.

انتهای پیام / 88055


بیشتر بخوانید  قیمت ارز امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در بازار آزاد تهران مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید