به دانش آموز اردبیلی 1400 کنکور سراسری تعلق می گیرد – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



احمد ناصری در مصاحبه با گزارشگر بیشتر، مدعی: پارسا فاطی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی منطقه 1 اردبیل موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری و در رشته علوم تجربی شد و مانند سال گذشته استان اردبیل درخشش بی نظیری در کنکور سراسری

وی تصریح کرد: با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش در رشته علوم تجربی ، پارسا فاطی موفق به کسب رتبه دوم در منطقه 1 اردبیل شد که قطعاً تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه های کشور ادامه خواهد داد. کشور.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل موفقیت های اخیر دانش آموزان اردبیل در المپیاد زیست شناسی را مورد توجه قرار داد و گفت: زهرا حسینینی به عنوان عضو چهار نفره به استان اردبیل افتخار می کند هیچ یک تیم المپیاد زیست شناسی کشورمان که در پرتغال حضور دارد به مدال طلا دست یافت و جشن این قهرمان علمی فردا در اردبیل برگزار می شود.

ناصری افزود: در سال های اخیر دانش آموزان استان اردبیل در آزمون های سراسری و المپیادها به موفقیت های بی نظیری دست یافته اند و این موفقیت ها قطعاً در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگرچه اعلام موقعیت استانها در کنکور سراسری توسط سازمان سنجش زود است ، اما در ماه سپتامبر و پس از اعلام نهایی آزمون سراسری ، ارزیابی استانها و موقعیت آنها توسط سازمان سنجش اعلام شود. استان اردبیل یکی از بهترین استان های کشور است.

ناصری افزود: تمام تلاش معلمان و دانش آموزان این استان در زمینه های مختلف در راستای دستیابی به درخشش بی نظیر در علم و نخبگان است تا نام و شهرت اردبیل جهانی و حتی بین المللی شود.

بیشتر بخوانید  ارزش سهام عدالت در مرز!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک به برترین های کنکور استان اردبیل جوایزی اهدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید