به این سفر خیالی بروید و این تست را انجام دهید


تست

تصور کنید در جنگل سرگردان هستید، در میان درختان متوجه یک خانه کوچک زیبا می شوید. کنارش پیرزنی روی نیمکتی نشسته و کیف هایی هم کنار او می بینید. پیرزن با مهربانی لبخند می زند و به شما سلام می کند. تابحال چشمانی به این

عمیقی ندیده بودید. او به طور غیر منتظره ای به شما می گوید که یکی از این پنج کیسه را انتخاب کنید که معلوم می شود می تواند تعیین کند که در 10 روز آینده چه اتفاقی برای شما می افتد. کدام یکی را انتخاب خواهی کرد؟ همانطور که توسط Namastest گزارش شده است، معنای انتخاب شما در اینجا آورده شده است.

1. کیف کتان ساده

هیچ کس فروتن تر از شما نیست، در نهایت به خاطر یکرنگی و سادگیتان پاداش خواهید گرفت. دو آرزوی شما به یکباره برآورده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فکر کنید و آنچه را که می خواهید را بنویسید.

2. کیف ستاره آبی

این یک کیف خاص است که شما را به چیزی که اخیراً بیش از همه از دست داده اید می رساند. روزهای سختی را در زندگی گذرانده اید، اما همه چیز بهتر خواهد شد. خود را برای یک تغییر جادویی آماده کنید.

3. کیف قرمز مخملی

این کیف حاوی قدرت عشق و موفقیت است. موفقیت برای مدت طولانی شما را ترک نخواهد کرد. فردا خبرهای خوبی را دریافت خواهید کرد.

4. کیف طلا

این کیف شامل رفاه است. به زودی امور مالی شما بهبود می یابد و به سرعت رشد می کنید. مقداری پول از راه های غیرمنتظره و از منابع جدید دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  عابدینی: من در المپیک با شمشیر می جنگم

5. کیف گلدوزی

این کیف حاوی یک هدیه فوق العاده است و در آن شادی نهفته است. طی شش ماه آینده، اتفاقات خوشایند و شگفت انگیز زیادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. شما لازم نیست نگران چیزی باشید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید