به‌پرداخت ملت از سامانه «به‌پرداخت من» رونمایی کرد



آنچه دیگران می خوانند:

بهدا ملت در حاشیه اولین روز همایش بانکداری الکترونیک و سیستم های پرداخت، راهکار جدید این شرکت با نام بهدخت من را با حضور احمد جعفری، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و شهریار خلیلی، مدیرعامل بهدهک ملت ارائه کرد.

سامانه جامع پذیرنده بپردخت ملت با نام «بپردخت من» راهکار جدید این شرکت است که با هدف پیشگامی در صنعت پرداخت در کشور، ارتقای تجربه کاربری و تنوع بخشی به راهکارهای تامین ترمینال طراحی و ساخته شده است. در حال حاضر یک نسخه تحت وب و یک نسخه موبایل (PVA) در دسترس کاربران است.

بهدخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی در سال 1393 فعالیت خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک (PSP) آغاز کرد. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به توسعه محصولات و ارائه راهکارهای تخصصی برای مشتریان خود می پردازد.

سیستم پرداخت من دارای چندین ویژگی است از جمله: امکان ثبت درخواست دسترسی به پرداخت اینترنتی (IPG)، ثبت درخواست کارتخوان فروشگاهی (POS) به صورت مستقیم بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک.

به گفته داود زرین فرد، معاون بازرگانی و عملیات پرداخت ملت، این سامانه همچنان در حال توسعه است و به زودی خدمات بیشتری اضافه خواهد شد.

این سامانه همچنین امکان ثبت و پیگیری خدمات پشتیبانی مورد نیاز دریافت کنندگان را به صورت آنلاین فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این سامانه می توان به ثبت کلیه درخواست های گیرندگان به صورت 24 ساعته و همچنین پرکردن فرم ها و تکمیل کلیه استعلامات لازم بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  امشب منتظر سورپرایز رئیسی باشید

پرداخت به ملت (2)

داود زرین فرد، معاون امور مشتریان و عملیات شرکت ملت

زرین فرد در این خصوص می گوید: «در فرآیند ثبت اپلیکیشن، ورودی اطلاعات توسط کاربر به حداقل می رسد. این سیستم در حال حاضر موارد تکمیل فرم را از خدمات استعلام مانند شاهکار، ثبت احوال، شرکت پست، Inmad، تطبیق مالکیت حساب، تأیید کد پیگیری مالیاتی و غیره درخواست می کند. و این سامانه در واقع اطلاعاتی را ارائه می‌کند که باید با آن مقایسه شود، در صورتی که مرجع ذی‌صلاح اطلاعاتی در اختیار داشته باشد، بلافاصله انجام می‌شود.»

به آینده نگاه کنید

از آنجایی که چشم انداز سیستم پرداخت من تبدیل شدن به یک دستیار جامع پذیرنده است، به زودی مطالب زیر در اختیار پذیرندگان قرار خواهد گرفت:

مشاهده معاملات و گزارش های آماری

اصلاح مشخصات پایانه و اطلاعات گیرنده مانند شعبه، آدرس پستی، شماره حساب و غیره.

پرداخت اقساط تسهیلات

ثبت درخواست تسهیلات و اعتبار سنجی

ارائه خدمات پشتیبانی از جمله جستجوی رول کاغذ، اعلام مغایرت و غیره.

ملت به باشگاه خریداران پرداخت می کند

نوبت دهی آنلاین شعبه

یکی دیگر از خدماتی که به این سامانه اضافه شده است، امکان نوبت دهی آنلاین در شعب بانک ملت است. مشتریان بانک ملت که از پایانه های پرداخت این شرکت استفاده می کنند می توانند به صورت غیرحضوری نوبت بگیرند تا در هنگام ورود به شعب منتظر نباشند.

یکی دیگر از خدمات این حوزه، امکان پرداخت اقساط تسهیلات ویژه برای مشمولانی است که از بانک ملت سود دریافت کرده اند. بانک ملت بسته اعتباری را منحصراً برای گیرندگانی که حساب های خود را به پایانه های پرداخت شرکت متصل کرده اند، تایید می کند. سامانه «پرداخت من» برای محاسبه امتیاز گیرندگان و اعطای مزایا، خدمات محاسبه مبلغ وام را در نظر می گیرد که با استفاده از این سرویس، کاربران می توانند از میزان مزایا مطلع شوند. که بر اساس امتیازات کسب شده و نوع شی انتخاب شده به آنها اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید  پروتکل های سخت ژاپن معادلات تیم ملی والیبال را نقض می کند / خستگی اردو تیم ملی والیبال


دیدگاهتان را بنویسید