مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهنوش بختیاری ثروتمند ترین بازیگر زن ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ورود بهنوش بختیاری به اینستاگرام
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است در اینستاگرام فعال است، فعالتر از حضور در تلویزیون و سینما است و تقریباً یک روز است که بهنوش بختیاری در اینستاگرامش پست و پستی نگذاشته است. بهنوس بهتیاری به نظر می رسد روی درآمد خود در اینستاگرام حساب باز کند و بهنوس بهتیاری با همکاری مدیر برنامه هایش مرتب پست ها و استوری های تبلیغاتی را برای فالوورهایش منتشر می کند. سلفی بهنوش بهتیاری باز هم حاشیه ساز شد.

بهنوش بهتیاری یکی از هنرمندانی است که کارهای خیر انجام می دهد اما تا بوق نزند این قصه نیست. از طرفی تبلیغات بی وقفه این بازیگر، مخاطبانش را خسته کرده و خیلی ها دیگر نگاه خوبی به او ندارند. او از طرفداران فیلترهای اینستا و در کل فتوشاپ لئوپارد است.

بهنوش بختیاری یک میلیون فالوور
اسکورت هایی مثل رئیس جمهور برای مردم آب و برق رایگان می خواهند! بهنوش بختیاری با چندین میلیون فالوور یکی از جنجالی ترین چهره های اینستاگرامی ایرانی است. چندی پیش با حاشیه هایی درباره رایگان شدن آب و برق برای مردم گفت: بهنوش بهتیاری وضعیت آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت آمریکا که کشور بدی می دانیم منافع زیادی به مردم و کسب و کارها داده است. از طریق معافیت بدهی های دولتی اقدام کرده اند، اما در ایران حتی یک هفته بعد فاکتور را پیامک می دهند که پرداخت نشود!

در اسفند 94 خانم بختیاری در برنامه سه ستاره احسانا علیخانی در گفتگویی احساسی اشاره کرد که بنا به دلایلی نتوانسته تا آخر عمر مادر شود. یک سال بعد از اینکه گفت نمی تواند باردار شود، در اسفند 95 اعلام کرد که حضانت فرزندی به نام ایگانه را پذیرفته است، اما پس از گرفتن فرزند همسرش نتوانسته با او ارتباط برقرار کند و در نهایت فرزند به خانه بازگشت. مددکاراجتماعی.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | داستان قهرمان ناراحت تکواندوی ایران با پرسپولیان

شایعه طلاق بهنوش بهتیاری
در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که آیا شایعه طلاق شما صحت دارد؟ بهنوس بهتیاری پاسخ داد: این شایعه زشت را شنیدم. نه، من 9 سال است که با هم زندگی می کنم و از زندگی ام بسیار راضی هستم. من قصد جدایی از همسرم را ندارم. دلیل این شایعه این است: وقتی همسر و همراه این بازیگر در کنار او نیستند، متاسفانه آن شایعات به وجود می آید. همسرم به خاطر اعتقادات و طرز فکرش دوست ندارد عکسش جایی منتشر شود و از روز اول ازدواجمان همینطور بوده و چیز جدیدی نیست.

سلیقه موسیقایی بهنوس بهتیاری
موسیقی مورد علاقه بهنوس بهتیاری کلاسیک است و به گفته خودش موسیقی رپ را اصلا دوست ندارد. در بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی، مرحوم ناصر عبدالهی و مازیار علاقه دارد. او می گوید: من و همسرم ابی (ابراهیم حامدی) را دوست داریم، جذابیت، شخصیت او را دوست دارم، شیفته شعرش شدم و او هنرمند مورد علاقه من است.

بهنوش بهتیاری می گوید به پیشنهاد یکی از بستگان دوستم شقاجه که بازیگر تئاتر بود در کلاس های بازیگری مهتاب نصی پور شرکت کردم و آنجا متوجه شدم که دنیای من دنیای هنر است. در آن کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم.

بهنوش بختیاری قبل از منشی شدن روی صحنه وارد سینما شد. خاتمه بازیگری را از ۲۱ سالگی در سال ۱۳۷۵ با معرفی خانم نصیرپور در سریال تازه ساخته آقای محمد رحمانیان آغاز کرد. اولین حقوقش 20000 تومان بود.

بیشتر بخوانید  توزیع 80 هزار تن مرغ منجمد در کشور تا پایان سال

سریال بهنوش بختیاری
از جمله پربیننده ترین سریال هایی که در شهرت و محبوبیت بهنوش بهتیاری تاثیر زیادی داشت می توان به سریال های شب های برره (در نقش لیلون)، زندگی به شرط خنده و سریال خانه دوش اشاره کرد.

بهنوش بهتیاری در دوران دانشجویی
بهنوش بهتیاری: زمانی که دانش آموز بودم قطعات کامپیوتر خرید و فروش می کردم، سپس فروشنده اصلی لنز چشم رنگی شدم و سپس دبیر مدرسه برای کنکور بودم. در آن زمان علاقه زیادی به کتاب داشتم.

شرکت بهنوش بختیاری
– به عنوان مدیر توسعه برند چرم پاندورا وارد عرصه صنعت شد.

– او یک سالن زیبایی به نام تیارا دارد.

– صاحب مجله دیده بان است.

– صاحب برند روجا جولری Galerija است

بهنوش بختیاری جراحی زیبایی
بهنوش بختیاری در 19 سالگی تحت عمل جراحی بینی قرار گرفت. او درباره جراحی بینی و پشیمانی از این تصمیمش می گوید: نبودم و الان پشیمانم.

توصیه بهنوش بختیاری به دختران جوانی که نگران ظاهر خود هستند

بهنوش بختیاری، هنرمند پرانرژی سینما و تلویزیون که به تازگی وارد 40 سالگی شده است، معتقد است که ظاهر مرد با وارد شدن به میانسالی تغییر می کند و در چنین شرایطی زیبایی روح به جوانان و دختران جوانی که نگران ظاهر خود هستند، می رسد. برای کار بیشتر روی قلب و ذهن

ارتباط بهنوش بهتیاری با فوتبال و تیم محبوبش
او عاشق فوتبال است و تیم مورد علاقه اش پرسپولیس است. بهنوس بهتیاری می گوید: طرفداران دو آتش سوزی پرسپولیس، زنان نمی توانند به ورزشگاه بروند اما من قطعا بازی های او را دنبال خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  فردا اول ماه رمضان است یا نه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱

فعالیت بهنوس بهتیاری در عرصه خوانندگی
این بازیگر که از کودکی در کلاس های آواز شرکت می کرد، در سال 1995 به عضویت گروه Polaris درآمد و کنسرت های متعددی برای بانوان برگزار کرد.

تجربه مستند بهنوش بهتیاری
بهنوش بهتیاری، بازیگر و کارگردان سینمای ایران، سابقه مستندسازی را نیز داشت. اولین مستند او، فصل انگور، به معضل خودکشی در ایران می پردازد و کارگردان به افرادی می پردازد که در گذشته اقدام به خودکشی کرده اند، اما جان سالم به در برده اند.

جوایز و افتخارات بهنوش بختیاری
بهنوش بهتیاری برای بازی در فیلم من نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 1394 شد.

منبع: رکنا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *