بهنوش بختیاری بعد از عمل زیبایی



آنچه دیگران می خوانند:

بهنوش بختیاری این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود قبل از عمل جراحی در اینستاگرام به شایعات جراحی پلاستیک خود پاسخ داد. بهنوش بختیاری او گفت از این کارش پشیمان است و البته فقط یک عمل زیبایی فقط روی بینی خود انجام داده است.بهنوش بختیاری او در مصاحبه های بعدی این را در مورد جراحی زیبایی خود می گوید بهنوش بختیاری شما در حال خواندن هستید:

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در این باره نوشت:

روزگاری در نوجوانی اشتباه بزرگی مرتکب شدم و دلیل آن اعتماد به نفس پایین و عدم اعتماد به نفسم بود.. نمی گویم عالی به نظر می رسم، اما به تناسب خودم عمل کردم. هیچوقت فکر نمیکردم بازیگر بشم الان توبه میکنم و به همه میگم اون صورتی که خدا بهت داده قشنگترینه یک بازیگر اصلا نباید به صورتش دست بزند..

ولی به خدا خیالم راحته که این موضوع رو با کسانی که خودم میشناسم در میان بگذارم… البته این روزها بیشتر افراد تحت عمل جراحی قرار میگیرند و در بین بازیگران و مردم عادی جراحی های زیادی وجود دارد و من تنها کسی نیستم که حرف میزنم. خیلی در مورد من امکانش هست.. افرادی هستند که عمل را کاملا انکار می کنند.. اما من صادق هستم و حتی اجازه می دهم در فیلم ها با من شوخی کنند و اگر باعث طنز و شادی مردم شود..

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد + جدول

بهنوش بختیاری

طرف من انقدر بالاست که با این شوخی مشکلی ندارم.. ولی فقط یکبار انجام دادم.. شنیدم میگن همش عملیه.. نه عزیزانم اینطوری نیست. خدا را شکر که اگر خیلی چیزها را نداشته باشم صداقت و شجاعت دارم و از اشتباهم می گویم..

بهنوش بختیاری

حسرت بزرگ بهنوش بختیاری

اظهارات جالب بهنوش بختیاری درباره فرصت بزرگی که در زندگی اش از دست داده است: در بخشی از برنامه بختیاری درباره سریال زیر آسمان شهر گفت: در سال 1380 سریال زیر آسمان شهر پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در زمان خودش من در یک قسمت به عنوان مهمان حاضر شدم، شاید برایتان جالب باشد که بدانید قرار بود به عنوان یکی از بازیگران اصلی این سریال حضور داشته باشم اما پشیمان شدم و قبول نکردم. یکی از حسرت های زندگی من همین تصمیم است. وی گفت: واقعیت این است که در آن زمان کمدی های دهه 90 هنوز از تلویزیون پخش نشده بود. به خودم هم می گفتم که نمی شود هر روز نود قسمت کرد و احتمالا بعد از یک ماه تمام می شود. بختیاری گفت: حتی افسردگی پدرم در آن سال ها با دیدن این سریال بهتر شد. مردم هنوز شخصیت های او از جمله هاشجر مستوفی را به یاد دارند.

بهنوش بختیاری

رابطه خاص بهنوش بختیاری با ترنس ها

بهنوش بختیاری با افراد ترنس رابطه بسیار صمیمی دارد و همیشه به دیدن آنها می رود. بهنوش بختیاری قطعا یکی از فعال ترین بازیگران ایرانی در زمینه حمایت از ترنس ها و افراد دارای اختلالات جنسیتی است. البته اکنون مسیر او مورد حمایت افراد زیادی قرار گرفته است، اما زمانی که او در مسیر قرار داشت برای ورود این نوع افراد به جامعه با موانع و مشکلات زیادی روبرو شد. فعال ترین بازیگر ایرانی کمک به جامعه ترنس بهنوش بختیاری است که تا به امروز فعالیت های زیادی در این زمینه انجام داده است. در آموزش، بسیاری از کودکان به دلیل تغییر جنسیت از مدرسه اخراج می شوند. بسیاری نیز با جامعه آشنا هستند. آنها به دانش آموز می گویند که شما در حال حاضر از تحصیل محروم هستید. اما روند تشخیص و درمان حدود دو سال طول می کشد، آیا باید به همین میزان زمان نیاز باشد تا یک دانش آموز از ادامه تحصیل محروم شود؟ وقتی عمرا رفت چه کسی جواب او را خواهد داد؟ چه قانونی؟ البته از قوه قضائیه بابت تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده های ترنس تشکر می کنیم. اما همین دادگاه کاستی هایی نیز دارد که باید برطرف شود، زیرا در مسیر درمان کودکان موانعی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  تلاش داریم تا شهر یزد بدون مدیر شهری نماند


دیدگاهتان را بنویسید