بهشت زهرا میزبان دائمی لبخنده شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: قطعه 110 بهشت ​​زهرا (س) صبح دوشنبه 20 دی ماه میزبان مردی بود که همیشه لبخند بر لب داشت و همه اعضای خانواده، دوستان و هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون به او چهره ای پرانرژی و همیشگی بخشیدند. لبخند بزن، حتی در سخت ترین شرایط، پاک نمی شود، فراموش نمی شود.

طرح 110 بهشت ​​زهرا(س) بامداد دوشنبه 20 دی ماه میزبان اشک جوانانی بود که حمید لبخنده در زندگی آنها تاثیرگذار بوده و خواهد بود. جوانانی که در مدرسه از حمید سمندریان یاد گرفتند که چگونه زیست هنری باشند.

طرح 110 بهشت ​​زهرا (س) بامداد دوشنبه 20 دی ماه میزبان اشک های جوانان دیروزی بود که حضورشان در عرصه تصویر را مردی در مقابل چشمانشان بر زمین آرمیده بود. جوانانی که در دهه 70 و 80 در پروژه های تلویزیونی حمید لبکنده با دنیای تصویر آشنا شدند.

قطعه 110 بهشت ​​زهرا (س) صبح روز دوشنبه 20 دی ماه میزبان اشک های تئاتری بود که حمید لبخنده مردی تاثیرگذار در عرصه هنر برای آن بود. مردی که تا آخر عمر همیشه به شخصیت و ظاهر استادش حمید سمندریان به تئاتر وفادار بود و تا زمانی که زنده بود آن منش و نگاه را به دیگران نشان داد.

صبح روز 20 دی ماه در قطعه 110 بهشت ​​زهرا (س) اشک دوستانی که با صمیمی ترین دوست خود وداع کردند و روزهای زندگی خود را به یاد او سپری کردند، جاری شد.

بیشتر بخوانید  میزان عیدی کارگران اعلام شد

اشک همسر و دو فرزندش بامداد دوشنبه 20 دی ماه در قطعه 110 بهشت ​​زهرا (س) سرازیر شد که هنوز باور نمی‌کرد جسد روی زمین متعلق به همسر و پدرش است که جان خود را وقف او کرده‌اند. زندگی می کند. خانواده و قلب آنها برای آنها می تپد.

طرح 110 بهشت ​​زهرا(س) صبح دوشنبه 20 دی ماه با این همه گریه حال و هوای دیگری به خود گرفت.

حمید همانطور که روی قبرش خندان بود، با لبخند از همه هنرمندان، دوستان، اقوام و خانواده‌اش خداحافظی کرد و به سراغ عزیزانی رفت که همیشه به آنها احترام می‌گذاشت و دوستشان داشت. عزیزانی چون حمید سمندریان، هما روستا، احمد آقالو، پرویز پورحسینی.

منوچهر شهسواری، محمدعلی سجادی، رضا فیاضی، سعید داخ، احمد ساعتچیان، حمید پورآذری، محمودرضا رحیمی، اتابک نادری، فرهاد شریفی، رضا مولایی، علی شمس، شهاب الدین حسین پور و کاوه هاول سمندریان سوزندریان حضور داشتند. او خندید؛ مردی که همیشه با لبخند به یادش می ماند.


دیدگاهتان را بنویسید