بهسازی معابر و زیبا سازی سواحل کیش در آستانه نوروز



سعید پورزادی به همراه جمعی از مدیران این سازمان بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه ضمن بازدید از سطح جزیره کیش اقدام به زیباسازی سواحل گردشگری از جمله فاصله کلبه هور تا یونان کردند. . کشتی، در دستور کار فوری است.

سعید پورزادی رئیس سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص گفت: تعمیر و نصب لامپ روشنایی، توسعه فضای سبز، بهسازی و ایجاد فضای بازی برای کودکان، ساخت آلاچیق های مناسب با اقلیم کیش، نوسازی مبلمان شهری و نورپردازی مناسب در ساحل کیش. امکانات گردشگری دسترسی و بهره مندی از مواهب طبیعت را برای ساکنین و گردشگران آسان می کند.

وی همچنین در خصوص تعمیر و نگهداری این اسکله، ساماندهی غرفه های اغذیه فروشی، بلیت شناورهای تفریحی و جلوگیری از ورود خودروها به اسکله دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از شهرک جدید سفین بازدید کرد و این منطقه به دلیل ظاهر متفاوت با بافت فضا و ساختار نامناسب روشنایی خیابان در برنامه سازمانی این سازمان قرار گرفت.

پورزادی با تاکید بر حفظ بافت‌های قدیمی کیش و تاثیر آن در جذب گردشگر، اولویت با اقداماتی از جمله اصلاح روشنایی و ساماندهی توزیع برق، اجرای سنگ‌فرش، زیباسازی و بهسازی بافت منطقه جدید در دست ساخت سفین را در اولویت قرار داد. منطقه کیش.

در ادامه این بازدید رئیس سازمان منطقه آزاد کیش از نزدیک با روند آماده سازی ورزشگاه المپیک کیش و زمین های فوتبال آشنا شد و بر تسریع در اجرای طرح های ورزشی و همچنین ساماندهی فضا تاکید کرد. تامین روشنایی و حفظ و گسترش فضای سبز این مجموعه، کمیسیون ها موضوع را ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید  تامین بیش از 57 هزار میلیارد ریال منابع مالیاتی جهت واریز به حساب صندوق ملی مسکن در 6 ماهه نخست سال جاری

نگهداری و تعمیر اسکله بزرگ تفریحی از دیگر اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است که ساعد پورزادی در بازدید از این اسکله به مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت فرودگاه ها و بنادر کیش تذکر داد. منطقه آزاد در خصوص نکات لازم برای اجرای این مهم.

توجه داشته باشید که چمن هیبریدی زمین فوتبال شماره یک کیش کاملاً محقق شده و آماده مسابقات است به همراه ساخت پیست تارتان و سیستم زهکشی و آبیاری این مجموعه با روش های نوین توسعه یافته است.

محوطه سازی، اصلاح سیستم روشنایی و افزایش مساحت رختکن ورزشکاران از 400 متر مربع به 1300 متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه است.

همچنین در بازدید از سواحل مرجان (حافظیجه) نکات اجرایی لازم برای زیباسازی منطقه، حفظ سیمای شهری و جلوگیری از موانع جاده ای به مدیران مناطق مربوطه ارسال شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

دیدگاهتان را بنویسید