بهروز شعیبی خواستار کاهش قیمت بلیت سینما شد



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی فیلم، شامگاه جمعه 26 خردادماه اولین اکران مردمی فیلم «بدون قرار» با حضور عوامل و هنرمندان سینما در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

بهروز شعیبی با ابراز خرسندی در بین مردم و مخاطبان فیلم در سخنانی کوتاه گفت: بسیار خوشحالم که «بدون ترم» را برای تماشا انتخاب کردید و امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید. اولین اکران مردمی فیلم “بدون قرار” را با افتخار در پردیس سینمایی لوتوس منطقه نازی آباد آغاز کرده ایم که در آینده در سینماهای دیگر اکران خواهد شد.

وی همچنین گفت: از همه فیلمبرداران تشکر و قدردانی می‌کنم و به این عزیزان خسته نباشید می‌گویم از سال‌های سختی که به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر تاج سپری شده و برای حفظ سینماها تلاش کرده‌اند.

این کارگردان در پایان گفت: از مردم می‌خواهم در صورت امکان برای کاهش قیمت بلیت‌های سینما برنامه‌ریزی کنند تا هرچه بیشتر مخاطبان به سینما بیایند، زیرا حضور تماشاگران برای بقای سینما ضروری است.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، رضا صابری، امین مریعیه، حامی ترابی و صابر ابر «بدون وقت قبلی» بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

پنجمین فیلم بلند بهروز شعیبی با نام «بدون برنامه ریزی قبلی» به تهیه کنندگی محمود بابایی و تهیه کنندگی بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه سیتی ایمج از 18 خرداد در سینماهای کشور اکران می شود.

در این اکران مردمی علاوه بر بهروز شعیبی (کارگردان)، محمود بابایی (تهیه کننده) و عطا زاهد (تدوینگر)، هنرمندانی چون; حامد کمیلی، مهدی جعفری و پاشا جمالی نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید  خبر مهم برای یارانه بگیران | منتظر واریزی جدید باشید | جزئیات طرح کالابرگ الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید