بهره برداری از 6000 صندلی استادیوم ورزشی سرلشکر شهید سلیمانی مهفرودجک در ساری / افتتاحیه کنفرانس ویدیویی پس از 16 سال


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری ، استان مازندران یکی از استانهایی است که محصولات نیمه تمام زیادی در بخش ورزش در شهرهای مختلف استان دارد. پروژه هایی که سالها در حال بهره برداری هستند اما هنوز رنگ دهانه را ندیده اند.

پروژه سالن 6000 نفری در استان مازندران که 16 سال در انتظار افتتاح بوده و همیشه قول داده شده است که توسط مقامات استانی و کشوری مورد استفاده قرار گیرد ، همچنان در حال استفاده است. در قالب کنفرانس ویدیویی باز است.

در آخرین بازدیدها در آغاز زمستان سال 1999 ، جمشید تقی زاده ، معاون امور مجلس ، امور حقوقی و هماهنگی امور استانها وزارت ورزش و جوانان وی با دستور وزیر ورزش و جوانان از پروژه های استان مازندران بازدید کرد و قول داد پروژه ها را تا پایان سال آماده کند.

معاون پارلمانی ، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در هنگام بازدید از استادیوم ورزشی ماهفروجک ساری اعلام کرد که شرکت توسعه دهنده مصمم است پروژه را در ماه مارس به پایان برساند و وزیر تأکید کرد که مدیر اجرایی شرکت تجهیزات و توسعه ، این پروژه در ماه مارس به بهره برداری می رسد. اینجا بخوانید)

اما در عین حال ، این دیدار زمینه های خاص خود را داشت که می تواند ناشی از درگیری نمایندگان پارلمان ساری با مقامات وزارت ورزش و جوانان و پیمانکاران 6000 نفری تالار ساری باشد. زارعی و بابایی آنها این پروژه را کشف کردند و معتقد بودند که با این همه بی نظمی پروژه به این زودی افتتاح نمی شود و وعده های داده شده محقق نمی شوند. (زمینه های این بازدید را اینجا بخوانید)

بیشتر بخوانید  در کدام استان ها باران بارید؟

طبق وعده های معمول مسئولان ، این پروژه سال گذشته افتتاح نشده بود ، اما حسن رنگرز طی روزهای اخیر در مورد آخرین وضعیت اقدامات پایان پروژه ساری محفروجک به فارس گفته بود: این پروژه در تاریخ 16 ژوئیه راه اندازی می شود. ( اینجا بخوانید)

این خبر توسط روابط عمومی استاندار مازندران نیز تأیید شد.بر اساس اخبار منتشر شده در وب سایت استاندار مازندران ، این پروژه مهم ورزشی توسط استاندار مازندران احمد حسین زادگان و همراهی رجویان معاون استاندار مازندران افتتاح شد. امور عمرانی رانگارتز ، مدیر کل ورزش ، و جوانان و برخی از مقامات بازدید شد.

طبق وب سایت استاندار ، استادیوم ورزشی 6000 نفری ماهفروزک با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد. اینجا بخوانیدبر این اساس ، این پروژه مهم ورزشی امروز ، 16 سال بعد ، با دستور دکتر روحانی ، رئیس جمهور و حضور رهبران و مسئولان استانی آغاز شد.

در این مراسم؛ استاندار مازندران ، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در وزارت ورزش و جوانان ، نمایندگان مردم ساری در مجلس ، معاون ساخت ، فرماندار ساری ، فرماندهی پلیس و مدیرکل ورزش و جوانان حضور داشت.

به گزارش فارس ، استادیوم 6000 نفری در مرکز مازندران ، طرحی که سرانجام در آخرین روزهای دولت دوازدهم پس از سالها خوردن غذا و وعده ها به بهره برداری رسید ، تنها یکی از پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان مازندران است ، به گفته حسن رنجرز. مدیرکل ورزش یک جوان استان مازندران 90 ساله است.

بیشتر بخوانید  اگر خواب راحت میخوای شبها این میوه ها رو نخور!

انتهای پیام / 86041 / ج


دیدگاهتان را بنویسید