بهترین SUV 7 نفره


شاسی بلندها یا SUV ها و کراس اوورها از دهه 1990 هر روز محبوبیت بیشتری پیدا کردند. در آن سال‌ها تعداد کمی از خودروسازان در این کلاس حضور داشتند. و از آنجایی که سود بالا در بازار کامیون از آن زمان پنهان نمانده است، امروزه هر خودروساز در این کلاس نمایندگی دارد.

بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار

بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار

اگر می خواهید خودرو بخرید و بیشتر روی شاسی بلند تمرکز کرده اید، سوال این است که چه نوع خودرویی را می خواهید؟

اگر به یک شاسی بلند اسپرت نیاز دارید که خیلی بهتر از سایر شاسی بلندها سوار شود و بتواند چهار نفر را حمل کند، راه دور نروید. پورشه ماشین کاین را برای شما ساخته است.

اگر فضای داخلی بزرگی می خواهید و به بیش از 500 اسب بخار قدرت در کنار آن نیاز دارید، می توانید LVB Ranger Rover را انتخاب کنید.

اما اگر هیچ یک از این کامیون های آلمانی و انگلیسی توجه شما را جلب نکرد چه؟ انتخاب کادیلاک اسکالید مشکلی ندارد.

در استثنایی بودن هر کدام از این سه شکی نیست، اما یک مشکل دارند: «قیمتشان در حال افزایش است.

در زیر 5 بهترین شاسی بلند 7 نفره با قیمت زیر 50000 دلار را مشاهده می کنید.

رتبه پنجم: GMC ACADIA DENALI

قیمت: 46825 دلار

2014 GMC ACADIA DENALI

ACADIA JMC یک رقیب قوی در میان کامیون های سایز متوسط ​​است. قدرتمند و بسیار جادار است و می تواند تا 8 نفر را در خود جای دهد.

gmc-acadia-denali-1

تمام این مشخصات کافی است تا این شاسی بلند را به انتخاب اول خود تبدیل کنیم، اما منتظر نباشید، قیمت پایه این خودرو 34485 دلار است، نکته اینجاست که در مدل پایه، این شاسی بلند چندان لوکس و دوست داشتنی نیست. برای اینکه یک خودروی لوکس محسوب شوید باید نوع DENALI را انتخاب کنید که در این صورت قیمت آن تا 46825 دلار افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی کامل بابک اسدی قهرمان کشتی ایران

این خودرو پس از فیس لیفت در سال 2013، ظاهر بیرونی آن جذاب تر از قبل شده است، اما فضای داخلی همچنان ساده است. در داخل و روی داشبورد از چوب و آلومینیوم استفاده شده است و صندلی های راننده و سرنشین جلو مجهز به خنک کننده و بخاری و دارای سیستم صوتی بسیار قدرتمند BOSE است.

سرنشینان هر سه ردیف صندلی این خودرو می توانند به دلخواه از سیستم تهویه مطبوع استفاده کنند. مسافران ردیف دوم نیز مستقل از ردیف اول، سیستم صوتی مخصوص به خود را دارند.

GMC ACADIA DENALI داخلی 2014

اما در قسمت فنی موتور، قدرت این خودرو V6 با حجم 3.6 لیتر است که 288 اسب بخار قدرت و 366 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو با این موتور می تواند چیزی نزدیک به 2300 کیلوگرم را مانند تریلر یا قایق کوچک یدک بکشد. سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت آپشن موجود است. مصرف سوخت تخمینی حدود 10 لیتر در هر صد کیلومتر است.

مقام چهارم: GMC YUKON

قیمت: 46335 دلار

2015-gmc-iukon-slt

بهترین SUV 7 نفره

با قیمتی مشابه GMC ACADIA DENALI، می توانید یک مدل Pucan بزرگتر از همان شرکت خریداری کنید، اما فقط مدل پایه. در صورت خرید این خودرو در نسخه DENALI باید 62000 دلار بپردازید.

حتی مدل پایه یوکان دارای عملکردهای بسیاری از جمله دوربین دید عقب، سیستم کمک پارک جلو و عقب، سیستم صوتی پیشرفته BOSE، مانیتور مرکزی 4.2 اینچی، ناوبری و … است.

2015-gmc-iukon-slt

خوشبختانه مدل پایه این خودرو نیز از سه ردیف صندلی بهره می برد و امکان سفر با این خودرو تا 8 نفر را فراهم می کند. یوکان مشخصا بهتر از آکادیا است. ارتقاء (HSA)، سیستم کنترل پایداری و غیره در این خودرو حضور دارند نه در ACADIA.

اما زیر کاپوت این خودرو یک موتور 5.3 لیتری V8 با سیستم VVT قرار دارد که 355 اسب بخار قدرت و 519 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. مصرف سوخت خودرو در بزرگراه 11 لیتر و در شهر 14.5 لیتر است.

2015-gmc-iukon-slt-interior

مقام سوم: لینکلن MKT

قیمت: 43050 دلار

2014-lincoln-mkt-ecoboost-v6-model-show

این خودرو از نظر ظاهری بسیار ظریف به نظر می رسد در سال 2013 تغییراتی در جلو و همچنین داخل کابین داشته است. این خودرو دارای فهرست بلندبالایی از ویژگی های مدل پایه، فناوری های مختلف، کابینی آرام و بی صدا و همچنین امکان انتخاب بین دو نوع مختلف موتور قدرتمند است.

بیشتر بخوانید  ویدیوی تتلو توسط نوید محمدزاده در اینستاگرامش + فیلم منتشر شده است

مدل استاندارد با قیمت 43050 دلار، ویژگی هایی مانند چراغ های زنون قابل تنظیم با خودروی جلویی، سقف پانوراما، روکش های تمام چرمی، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم در 8 موقعیت و همچنین یخچال و گرمکن را ارائه می دهد.

2014-lincoln-mkt-ecoboost-v6-model-show

این خودرو برخلاف بسیاری از رقبا دارای صندلی هایی در ردیف دوم با گرمکن نیز می باشد.

2014-lincoln-mkt-ecoboost-v6-interior

با این حال، بخش فنی این خودرو از دو نوع موتور تشکیل شده است: اولی 3.7 لیتری V6 و دومی 3.5 لیتری ECOBOOST از شرکت فورد که اولی 303 اسب بخار و 376 نیوتن متر تولید می کند و دومی ECOBOOST 3.5 لیتری است. 365 اسب بخار و 474 نیوتن متر.

مصرف سوخت در بزرگراه برای مدل دیفرانسیل جلو 9.5 لیتر و در بزرگراه برای مدل چهار چرخ متحرک 10.5 لیتر است.

مقام دوم: Acura MDKS

قیمت: 42565 دلار

2014-acura-mdk

این خودرو یکی از با ارزش ترین و با ارزش ترین مدل ها در این مقایسه است. کابین این خودرو فوق العاده طراحی شده است و صندلی ها فوق العاده راحت هستند.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی های جلو و گرمکن برقی 8 جهته، فرمان تلسکوپی، تهویه مطبوع سه منطقه ای، 2 صفحه کنسول و سیستم صوتی با 8 بلندگو اشاره کرد. همچنین می توانید یک سیستم سرگرمی و یک دی وی دی سرنشینان عقب سفارش دهید، اما باید هزینه بیشتری بپردازید.

2014-acura-mdk

برای این خودرو تنها یک موتور 3.5 لیتری V6 با 290 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور قابل سفارش است.

در حالت چهار چرخ متحرک، شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو در 7 ثانیه است. مصرف سوخت در بزرگراه 8.7 لیتر در صد کیلومتر و در شهر 13 لیتر است.

2014-acura-mdk-sh-avd-interior

مقام اول: Infiniti KKS60

قیمت: 42100 دلار

2014-infiniti-kk60

ارزان ترین شاسی بلند در این مقایسه به عنوان بهترین انتخاب شد، اما نه تنها به دلیل قیمت رقابتی آن، بلکه به دلایل دیگری که خواندید.

2014-infiniti-kk60

این شاسی بلند در هر سه ردیف فضای کافی برای سرنشینان دارد و سواری بسیار نرمی دارد. صندلی راننده این خودرو در مدل استاندارد در 8 حالت و صندلی سرنشین جلو در 6 حالت قابل تنظیم است.

بیشتر بخوانید  بازیگران زن و مرد سینمای ایران!

ردیف سوم صندلی ها قابلیت تا شدن 50/50 و ردیف دوم صندلی ها 60/40 تا شوند. مدل پایه این خودرو نیز دارای سیستم صوتی حرفه ای با 6 بلندگو می باشد.

2014-infiniti-kk60

موتور این خودرو بلوک آلومینیومی دارد و با چیدمان یک توربوشارژر 6 سیلندر با حجم 3.5 لیتر قادر به ارائه 265 اسب بخار قدرت و 336 نیوتن متر است که توسط گیربکس CVT به چرخ های دیفرانسیل و جلو منتقل می شود. .

البته می توانید مدلی از این خودرو را با سیستم چهار چرخ متحرک نیز سفارش دهید. مصرف سوخت این خودرو در مدل دیفرانسیل جلو 11.8 لیتر در شهر و 9 لیتر در بزرگراه و همچنین در مدل چهار چرخ متحرک 12.5 لیتر در شهر و 9.5 لیتر در بزرگراه است.

نکته: Infiniti KKS60 همان مدل JKS است.


مترجم: فرید حنیفه زاده


دیدگاهتان را بنویسید