بهترین گیاهانی که می توانید در خانه خود نگهداری کنید!


به نظر همه طراحان داخلی گیاهان وارد خانه شما می شوند دوباره طراوت می آورد. انتخاب گیاه زینتی مناسب برای منزل به سلیقه و زیبایی شناسی شخصی شما بستگی دارد.

گیاه را در خانه نگهداری کنید

گیاه را در خانه نگهداری کنید

را دنبال می کند یک گیاه را انتخاب کنید بر اساس جذابیت، به شما این امکان را می دهد که بدانید چگونه از آن مراقبت کنید. برای مثال گیاهی که به نور مستقیم خورشید نیاز دارد کنار پنجره به خوبی رشد می کند. اما گیاهی که نیاز به سایه دارد را می توان در گوشه های اتاق با نور کم قرار داد. این 5 گیاه زیبا را بهتر بشناسید.

کنسول بنت (پوینسیا)

گیاه را در خانه نگهداری کنید

این گیاه که گل کریسمس نیز نامیده می شود، در طول سال مورد استفاده قرار می گیرد. این گل علاوه بر گل برگ قرمز سنتی در رنگ های صورتی، سفید و چند رنگ نیز موجود است. نگهداری از این گل بسیار سخت است، اما گل های زیبای آن ارزش این توجه بیشتر را دارند.

بنفشه آفریقایی

گیاه را در خانه نگهداری کنید

بنفشه آفریقایی در بین خانم های خانه دار بسیار محبوب است زیرا نگهداری از آن آسان است. در تمام طول سال شکوفا می شود و به اشکال مختلف ظاهر می شود. زمانی که آنها در آغوش یک پنجره گرم و روشن قرار می گیرند بهترین گزینه هستند. هنگام آبیاری دقت کنید که آب روی برگ ها نرود. در غیر این صورت لکه های قهوه ای روی آنها ظاهر می شود.

کاکتوس گل

گیاه را در خانه نگهداری کنید

بیابان ها به رنگ قهوه ای یکنواخت خود شناخته می شوند، اما بیابان پر از گل بسیار هیجان انگیز خواهد بود. جادوی کویر را با کاکتوس گلدار به خانه بیاورید. نه تنها بسیار باشکوه هستند، بلکه نگهداری از آنها نیز بسیار آسان است. کاکتوس ها به نور خورشید، گرما و مقدار کمی آب نیاز دارند.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن بیمارستان های دولتی در شهر اردبیل

پرچم گیاه

گیاه را در خانه نگهداری کنید

پرچم گیاه کمی رشد می کند. بنابراین بهترین گیاه برای پر کردن جاهای خالی برگ های سبز تیره آن به زیبایی گل های آن به رنگ های قرمز، صورتی، بنفش و سفید است. آنها را در اتاقی با نور متوسط ​​و دمای 65 تا 80 درجه فارنهایت (18 تا 26 درجه سانتیگراد) نگهداری کنید.

کالانکو

گیاه را در خانه نگهداری کنید

کالانهو یک گیاه آبدار است. این امر رشد و نگهداری آن را نسبتاً آسان می کند. این گیاه در بهار و اوایل تابستان شکوفا می شود. آنها را در مکانی روشن و گرم با آبیاری متوسط ​​نگهداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید