مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین هتل های رشت برای اقامت در بهار 1401 کدامند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هتل های رشت به دلیل قرار گرفتن در این شهر که طبق آمار سومین شهر بزرگ گردشگری ایران است از کیفیت و خدمات بسیار خوبی برخوردار هستند. سفر به رشت به دلیل آب و هوای عالی، چشم‌اندازهای زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع بسیار محبوب است. البته غذاهای سنتی و محلی رستا آنقدر خوشمزه و متنوع است که بهانه خوبی برای سفر به این شهر باشد. یکی از هزینه هایی که در سفر به رشت باید در نظر بگیرید، قیمت رزرو هتل در رشت است. برای این منظور لیستی از بهترین هتل های رشت از نگاه گردشگران را آماده کرده ایم. در نهایت به معرفی بهترین سیستم رزرو هتل در کشور می پردازیم.

لیست هتل های رشت; از بین بهترین ها انتخاب کنید

هتل های رشت در سال های اخیر بسته به میل و سلیقه گردشگران تنوع بیشتری پیدا کرده اند و بازسازی های زیادی شده اند. در این قسمت هتل هایی از شهر رستا را می بینید که بر اساس انتخاب مسافران و امتیازی که دریافت کرده اند فهرست شده اند.

هتل های 5 ستاره رشت

تنها هتل 5 ستاره رشت، هتل کادوس بزرگ رشت است که از نظر دسترسی به فرودگاه، جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی و تاریخی در بهترین نقطه شهر واقع شده است. این هتل پنج طبقه با 96 تخت دونفره و سه تخته پذیرای گردشگران عزیز از سراسر کشور می باشد. هتل کادوس بزرگ رشت دسترسی بسیار خوبی دارد و نزدیک به ویلای کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم، دبیرستان شاهپور، مسجد چله خانه، آرامگاه میرزا کوچک خان و سایر جاذبه های تاریخی و گردشگری می باشد. هتل کادوس یکی از هتل های مجلل رشت می باشد و تمامی اتاق ها با تمامی امکانات رفاهی در اختیار شما خواهد بود.

هتل کادوس از نظر امکانات عمومی و پرسنل مجرب و حرفه ای یکی از هتل های درجه یک رشت می باشد. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به رستوران کادوس 200 نفره با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی و فست فود، پارکینگ 100 خودرو، اینترنت رایگان در لابی، تاکسی سرویس، فضای سبز، تنیس اشاره کرد. بارگاه، پارک کودک، خدمات CIP یا تشریفات ویژه، کافه، کافی شاپ، آسانسور، چایخانه سنتی، خدمات پزشکی و غیره وجود دارد. اگر قصد رزرو هتل های مجلل رشت را دارید، هتل 5 ستاره کادوس گزینه مناسبی برای شماست.

بیشتر بخوانید  بهترین شهرهای ترکیه برای سفر تابستانی

آدرس: خیابان منظریه، بلوار آزادی

هتل های 4 ستاره رشت

اگر می خواهید بهترین هتل 4 ستاره رشت را داشته باشید، هتل شبستان برای شما مناسب است. این هتل با مساحت 1500 متر مربع در سال 1391 افتتاح شد و با دسترسی عالی و راحت به تمام نقاط شهر از محبوبیت بالایی در بین مسافران برخوردار است. هتل شبستان یکی از هتل های مدرن رشت است که دارای 19 اتاق دو تخته از نوع A تا C در 6 طبقه می باشد. اتاق های A تا C از نظر اندازه، نوع امکانات و چشم انداز متفاوت هستند. اتاق های تیپ B از طبقه اول تا سوم هستند که برای آنها آسانسور و اینترنت وجود ندارد.
هتل شبستان در کنار هتل کادوس یکی از بهترین هتل های رشت است که دارای جاذبه های گردشگری از جمله آرامگاه خواهر امام، مسجد چله خانه، موزه رشت، آرامگاه دانا علی، سبزه پارک میدان، ویلا کلاه فرنگی، خانه آرامگاه میرزا کوچک، خانه جنگلی، و غیره کمتر از 10 دقیقه. از امکانات اتاق های هتل شبستان رشت می توان به روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … اشاره کرد. از مجموع مطالب هتل، رستوران شبستان با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ با ظرفیت 10 خودرو، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس اختصاصی، جکوزی، کافه، لاندری و … را می توان نام برد.

آدرس هتل شبستان رشت: میدان گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی


هتل های رشت

هتل های 3 ستاره رشت

در بین هتل های 3 ستاره رشت، هتل صبوری مناسب ترین گزینه است که در سال 1394 افتتاح شده است. هتل صبوری یکی از هتل های معروف رشت است که با قیمتی مناسب و دسترسی عالی به تمامی جاذبه های تاریخی و مذهبی در خاطره شما خواهد ماند. این هتل 7 طبقه با 12 اتاق و آپارتمان 2 تا 5 نفره در تمام طول سال پذیرای گردشگران است. هتل صبوری یکی از هتل های خوب رشت است که قیمت هر شب آن متناسب با بودجه بسیاری از مسافران است.

از امکانات هتل 3 ستاره صبوری رشت می توان به رستوران حرفه ای با سرو انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود 30 نفره، پارکینگ 20 خودرویی، اینترنت نامحدود و رایگان، چایخانه سنتی اشاره کرد. ، رستوران پشت بام، کافه، پارک کودک، تاکسی سرویس خصوصی، اتاق چمدان، نمازخانه، فضای سبز، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات گشت و گذار. این خدمات نه تنها هتل صبوری را به یکی از هتل های خوب رشت، بلکه کاملا خارج از هتل سه ستاره تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید  تصاویر قدیمی از بزرگ ترین شهرهای جهان

آدرس هتل صبوری رشت: خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیبی، روبروی پارک شهید گلستانی

هتل های 2 ستاره رشت

هتل های 2 ستاره رشت بهترین انتخاب توسط کسانی است که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستند و به هر دلیلی قصد اقامت در هتل را ندارند و بیشتر به گشت و گذار و لذت بردن از طبیعت اهمیت می دهند. در اینجا 2 بهترین هتل رشت را معرفی می کنیم:

هتل غدیر یکی از هتل های شمال رشت است که در سال 1394 بازسازی شد تا کیفیت و تنوع خدمات را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. هتل غدیر در منطقه کوچصفهان در 15 کیلومتری رستا واقع شده است. اگر هتل غدیر را رزرو کنید به شهرهای دیگر رشت مانند آستانه اشرفیه و لاهیجان دسترسی خوبی خواهید داشت. هتل غدیر 1 طبقه است و با 17 اتاق 2 و 3 تخته پذیرای شما خواهد بود.

اتاق ها دارای امکانات خوبی هستند و انتظارات شما را از اقامت در یک هتل 2 ستاره برآورده می کنند. رستوران صبحانه هتل غدیر 100 نفر ظرفیت دارد که می توانید انواع غذاهای سنتی و ایرانی را در آن سفارش دهید. پارکینگ در این مجتمع مسکونی گنجایش 50 ماشین را دارد و اینترنت در لابی رایگان و نامحدود است. از امکانات کلی هتل غدیر یکی از زیباترین هتل های رشت می توان به فضای سبز اختصاصی، تاکسی سرویس سفارشی، پارکینگ و خدمات نظافت اشاره کرد.

آدرس هتل غدیر راستا: کوچصفهان، کمربند امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا (15 کیلومتری رستا)


هتل های رشت


  • هتل اردیبهشت راست

یکی دیگر از هتل های دو ستاره رشت که بسیار قدیمی و در سال 1395 بازسازی شده است، هتل اردیبهشت است. این مجتمع مسکونی دارای 31 اتاق دو تخته و چهار تخته در دو طبقه می باشد. دسترسی به نقاط مختلف شهر و جاذبه های تاریخی بسیار راحت است. هتل اردیبهشت رشت رستوران و آسانسور اختصاصی ندارد. پارکینگ این مجتمع مسکونی گنجایش 15 خودرو را دارد و اینترنت رایگان در همه جا موجود است. امکانات هتل اردیبهشت رشت کاملا مناسب است و از امکانات کلی هتل می توان به فضای سبز، تاکسی سرویس، تور و خدمات مسافرتی، خدمات سلامت ایرانی و فرانسوی و خدمات خانگی اشاره کرد.

آدرس هتل اردیبهشت رشت: میدان شهدای ذهاب جنب مخابرات

هتل های ارزان رشت آلمان

از هتل های ارزان رشت می توان به مهمانسرای مهر و اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار اشاره کرد. مهمانسرا رشت در واقع یک ویلای دوبلکس با 2 اتاق و ظرفیت 4 نفر می باشد که در بهترین نقطه شهر واقع شده است دسترسی سریع و آسان را برای شما مسافران عزیز فراهم می کند. امکانات کلی این ویلا و همچنین امکاناتی که در هر یک از اتاق ها قرار دارد، رضایت کامل مسافرانی را که خواهان اقامتی مقرون به صرفه و ارزان هستند، خواهد داشت. این ویلای دوبلکس در خیابان معلم، بالاتر از میدان سرگل، جنب نمایشگاه جهانبخش، کوچه گلریزان 2 واقع شده است.

سالن بوم گردی بردبار رشت به سبک سنتی و با معماری گیلکی ساخته شده و گنجایش 4 نفر را دارد. این اقامتگاه دارای 2 اتاق در 2 طبقه می باشد. در نظر داشته باشید که حمام و توالت در حیاط مشترک هستند، بنابراین برای اقامت خانوادگی مناسب است. دسترسی مناسب به تمام نقاط رستا و امکانات قابل قبول شما را به اقامتگاه ارزان و مقرون به صرفه دعوت می کند. این اقامتگاه بومگردی در خمام، کمربندی، میدان ولیعصر، روستای مرزدشت، ابتدای خیابان امامزاده واقع شده است.

رزرو آنلاین هتل رشت

از هتل های لوکس 5 ستاره گرفته تا هتل های 2 ستاره، مهمانسرای مهر رشت و اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار با 24 اقامت را تجربه کنید. سامانه ملی رزرو اقامتگاه 24 تخفیف های ویژه و دائمی را در طول سال ارائه می دهد تا اقامتی مقرون به صرفه را در بهترین هتل های شمال کشور تجربه کنید.


بیشتر بخوانید  با زیباترین هتل های آنتالیا آشنا شوید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *