بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم


رزرو هتل مشهد به فاکتورهای مختلفی از جمله موقعیت مکانی، قیمت، اندازه و ظرفیت، نزدیکی به حرم و امتیاز و درجه هتل بستگی دارد. هتل آپارتمان ها از بهترین گزینه های موجود برای اقامت در این شهر به شمار می روند که هم از امکانات قابل‌قبولی برخوردارند و هم قیمت منصفانه تری نسبت به هتل ها دارند. در ادامه این مقاله سری به بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم می زنیم و امکانات آنها را بررسی می کنیم.

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۸۸ برمی‌گردد. این هتل نامی آشنا برای زائران و مسافران در مشهد به حساب می آید که برای بهبود کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است.

هتل آپارتمان بشری در خیابان خسروی نو و ابتدای خیابان سرشور واقع شده و فاصله آن تا ورودی باب الجواد تنها ۶۵۰ متر است. این هتل معروف ۳۰۰ واحد اقامتی شامل واحدهای دو تا پنج نفره را در خود جای داده و مکانی مناسب برای اقامت در جوار امام خوبی‌ها است.

هتل آپارتمان بشری امکانات مناسبی را برای مهمانان خود تدارک دیده و به گونه ای از آنها پذیرایی می کند که توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ، خدمات لاندری و خانه داری و آرایشگاه مردانه برخی از خدمات و امکانات این هتل است.

در هتل آپارتمان بشری تجهیزات آشپزی نیز در آشپزخانه واحدها وجود دارد که امکانی به شما می دهد تا بی دردسر غذای مورد علاقه خود را آماده کنید. همچنین اگر می خواهید هزینه های گزافی را صرف غذا در رستوران ها نکنید، وجود این امکانات کمک بزرگی به شما خواهد بود.

با این حال رستوران و کافی شاپ هتل آپارتمان بشری نیز به راه است که در انواع غذاها در آن‌ها سرو می شود. رستوران شیشه ای رضوی در طبقه نهم هتل قرار گرفته که از آن چشم اندازی تماشایی از حرم دیده می شود و صبحانه و شام در آن سرو می شود. رستوران مروارید نیز در طبقه منفی یک واقع شده که از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در آن می توانید وعده ناهار را نوش جان کنید.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق در صدر فهرست بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم قرار دارد که در خیابان نواب صفوی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در فاصله ۷۰۰ متری از ورودی نواب صفوی به بهره‌برداری رسیده و دارای ۷ طبقه اقامتی، یک طبقه تجاری و ۲ طبقه پارکینگ است.

هتل آپارتمان حیات شرق ۳۳۰ واحد اقامتی دارد که هر کدام به زیبایی تجهیز شده اند و امکانات قابل قبولی دارند. این هتل ضمن دسترسی به مراکز مهم شهری، به واسطه خدمات دهی مناسب و ارائه امکانات کافی توانسته رضایت اکثر مهمانان خود را جلب کند.

هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان معین درباری مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم که برای اقامت می توانید حساب ویژه ای روی آن باز کنید، هتل آپارتمان معین درباری است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۷۸ در خیابان امام رضا به بهره‌برداری رسیده و تا حرم ۳ کیلومتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید  واریز عیدی 1 میلیونی رئیسی برای شب یلدا

هتل آپارتمان درباری ضمن نزدیکی به حرم، دسترسی خوبی نیز به جاهای دیدنی مشهد دارد. این مجموعه اقامتی دسترسی آسانی به گنبد خشتی، خانه تاریخی داروغه، بازار عباس قلی خان، موزه آستان قدس و سایر مراکز تاریخی و اماکن شهری دارد.

هتل آپارتمان معین درباری دارای ۳۲ واحد اقامتی است که در آن امکانات نسبتا خوبی برای مهمانان فراهم شده است. واحدهای این مجموعه در ساختمان ۴ طبقه هتل پراکنده شده اند و بین دو تا شش نفر ظرفیت دارند.

هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد

هتل آپارتمان قصر خورشید هتلی یک ستاره در میدان ۱۷ شهریور در حد فاصل شیرودی ۵ و ۷ است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۸ نیز به منظور ارتقای خدمات و به روز رسانی امکانات مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل آپارتمان قصر خورشید از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که ۲۰ واحد اقامتی را در ساختمان ۳ طبقه خود جای داده است. از این مجموعه اقامتی تا بست نواب صفوی به صورت پیاده ۲۰ دقیقه و با ماشین حدود ۵ دقیقه راه است. اگرچه این هتل از حرم چندان دور نیست، اما اگر ماشین ندارید یا اهل پیاده روی نیستید، کمی به چالش خواهید خورد.

پارکینگ، اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته برخی از امکانات هتل آپارتمان قصر خورشید است. از مزایای این هتل می‌توان به قیمت اقتصادی، برخورد دوستانه پرسنل، فضای دلباز اتاق ها و تمیزی هتل اشاره کرد.

لیست هتل آپارتمان های مشهد لیست هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان بنفشه مشهد

هتل آپارتمان بنفشه از دیگر مجموعه های اقامتی موجود در خیابان امام رضا است. این هتل در سال ۱۳۷۵ در خیابان امام رضا ۳۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ۴ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی است. نظافت و تمیزی، دسترسی آسان به حرم و مراکز خرید اطراف آن و برخورد حرفه‌ای پرسنل برخی از مزایای اقامت در هتل آپارتمان بنفشه است.

هتل آپارتمان شادتوس

هتل آپارتمان شادتوس از دیگر گزینه‌های اقتصادی موجود در نزدیکی حرم برای اقامت است. این هتل یک ستاره در خیابان طبرسی قرار گرفته است و تا حرم تنها دو دقیقه فاصله دارد.

هتل آپارتمان شادتوس در سال ۱۳۸۲ در مقابل حرم به بهره‌برداری رسیده و به همین دلیل واحدهای آن چشم اندازی زیبا رو به حرم دارند. این هتل دارای ساختمانی ۸ طبقه است که ۳۶ سوئیت و آپارتمان در آن پراکنده شده اند. از مزایای اقامت در هتل آپارتمان شادتوس می توان به فاصله خیلی کم تا حرم، نمای باصفای حرم از اتاق ها، تمیزی و نظافت واحدها و برخورد محترمانه پرسنل اشاره کرد.

هتل آپارتمان ستارگان

هتل آپارتمان ستارگان در سال ۱۳۹۲ در انتهای خیابان امام رضا ۵ به بهره برداری رسیده است. این هتل دسترسی آسانی به حرم دارد و فاصله اش تا ورودی باب الجواد ۲ کیلومتر است.

هتل آپارتمان ستارگان ساختمانی ۵ طبقه دارد که ۲۸ واحد با ظرفیت های مختلف در آن جا خوش کرده اند. این هتل ۳ ستاره قیمت مناسبی دارد و اقامتی راحت را به شما هدیه می دهد.

بیشتر بخوانید  تشکیل کمیسیون مشترک طرح صیانت بعد از رای اعتماد

رزرو اتاق ها در هتل آپارتمان ستارگان به صورت فولبرد است که این موضوع دغدغه های مربوط به آشپزی در سفر را برایتان برطرف می کند. ظرفیت واحدها نیز بین ۲ نفر تا ۷ نفر متغیر است که انتخاب آنها به شما و شرایطتان بستگی دارد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم واقع در فلکه آب و خیابان امام رضا ۱، هتل آپارتمان ملل است. مزیت اصلی این هتل سه ستاره دسترسی آسان آن به حرم است که طی کردن فاصله آن تا ورودی باب الرضا به صورت پیاده تنها ۲ دقیقه زمان می برد.

هتل آپارتمان ملل در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۲ نیز بازسازی شده است. این هتل آپارتمان مشهد ۳۰ واحد اقامتی شامل واحدهای یک خوابه تا سه خوابه دارد که اندازه و ظرفیت های گوناگونی دارند.

هتل آپارتمان ملل توانسته در طول فعالیت خود امتیاز خوبی را از مهمانان خود کسب کند. دلیل این امر نیز موقعیت مکانی عالی، تمیزی و نظافت واحدها، پرسنل خوش برخورد و قیمت مناسب هتل متناسب با کیفیت و امکانات آن است.

در هتل آپارتمان ملل وعده صبحانه بین ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در سالن صبحانه خوری هتل به صورت رایگان برای مهمانان سرو می شود. یک کافه نیز در طبقه همکف هتل وجود دارد که بین ساعت ۸ تا ۲۱ با ارائه انواع نوشیدنی و میان وعده از مهمانان پذیرایی می کند.

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد

هتل آپارتمان آرمان توس از لوکس ترین و بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است که در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است. این هتل سه ستاره حدود ۹۲ هزار متر مربع وسعت دارد و دارای ۴۰۶ واحد تجاری و ۲۹۱ واحد اقامتی است.

ساختمان ۹ طبقه هتل آپارتمان آرمان توس جزو بزرگترین هتل آپارتمان های مشهد است. این هتل، دو لابی در طبقات همکف و دوم دارد که هر دوی آنها فضایی زیبا و دلباز دارند.

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد در خیابان نواب صفوی واقع شده و فاصله آن تا ورودی حرم حدود ۵۰۰ متر است. استقبال در فرودگاه و ترانسفر، پارکینگ طبقاتی هوشمند، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باغ بام با نمایی جذاب از حرم، رستوران یاس و زعفران و کافه برخی از امکانات هتل آپارتمان آرمان توس است.

باغ بام فضایی سبز و باصفا با وسعت ۳۰۰۰ متر مربع در بخش مرکزی این هتل است که دید مستقیم به حرم دارد. رستوران بوفه هتل آپارتمان آرمان توس نیز در طبقه دوم هتل قرار گرفته که ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به طور مدام فعال است و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. رستوران بوفه با مساحت حدود ۸۲۷ متر مربع، اصلی ترین و بزرگترین رستوران هتل آپارتمان محسوب می شود که عصرها نیز در آن لژی برای عصرانه در نظر گرفته شده است.

با بررسی نظرات مهمانان هتل آپارتمان آرمان به این نتیجه رسیدم که این مجموعه یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم است. هتل آپارتمان آرمان به دلیل ارائه امکانات کافی، نزدیکی به حرم و مرکز خرید آرمان، عملکرد خوب پرسنل و واحدهای تمیز و مجهز امتیاز بالایی را از مهمانان کسب کرده است.

بیشتر بخوانید  معاون فرماندار میبد: کاروانسرای شاه عباسی در آستانه ثبت جهانی است

هتل آپارتمان آرمان توس مشهد هتل آپارتمان آرمان توس مشهد

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

قصر آیدین هتل آپارتمانی معروف و محبوب در خیابان امام رضا ۱۹ است که از سال ۱۳۸۷ تا به امروز به خوبی از مهمانان پذیرایی کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده تا بتواند همچون سال های ابتدایی فعالیت خود از مهمانان پذیرایی کند و کیفیت خدمات دهی خود را ارتقا دهد.

هتل آپارتمان قصر آیدین ۵۰ واحد اقامتی متنوع دارد که هر کدام اندازه ها و ظرفیت متفاوتی دارند. اتاق های این مجموعه با امکانات مناسبی تجهیز شده اند و فضایی آرامش بخش و مناسب برای استراحت دارند. واحدهای هتل آپارتمان قصر آیدین شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، آپارتمان یک خوابه سه نفره تا شش نفره می‌ شود که به صورت معمولی یا فولبرد می توانید آنها را رزرو کنید.

از امکانات این هتل آپارتمان نیز می توان به پارکینگ با ظرفیت محدود، خدمات خانه داری، آتلیه، آسانسور، جکوزی، اینترنت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و اتاق بازی اشاره کرد. رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و کافی شاپ نیز از دیگر امکانات موجود در این مجموعه اقامتی است.

هتل آپارتمان بیستون طلایی

بیستون طلایی هتل آپارتمانی نوساز و زیبا واقع در میدان بیت المقدس، نبش نباتی مقدم ۲ است. این هتل آپارتمان در سال ۱۴۰۳ در نزدیکی حرم افتتاح شده، به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توانید خیلی راحت به زیارت امام رضا (ع) بروید.

هتل آپارتمان بیستون دو طبقه پارکینگ و ۷ طبقه مثبت دارد که ۴۸ اتاق و سوئیت با ظرفیت های مختلف در آن قرار گرفته اند. اتاق های این مجموعه به سبکی مدرن چیدمان شده اند و امکانات مناسبی دارند. تمیزی و نظافت واحدها، امکانات مناسب، برخورد حرفه ای و محترمانه پرسنل، امکانات جدید و امروزی و نزدیکی به حرم اصلی ترین مزایای اقامت در هتل آپارتمان بیستون طلایی است.

اقامت در بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

فهرست بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم در اینجا به پایان نمی‌رسد. بلکه در مجاورت حرم امام رضا (ع) اقامتگاه های متعددی فعالیت دارند که ممکن است ما برخی از آنها را از قلم انداخته باشیم. اگر هتلی سراغ دارید که ما به آن اشاره نکردیم یا تجربه مثبتی از اقامت در هتل آپارتمان های نزدیک حرم دارید، لطفا در بخش نظرات آن را به ما و خوانندگان عزیزمان معرفی کنید.

برای رزرو هتل پیشنهاد می کنیم سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و از طریق این وب سایت تخصصی، بهترین و خوش قیمت ترین اقامتگاه را برای خود رزرو کنید. ایران هتل آنلاین منبعی از هزاران هتل و اقامتگاه در سراسر کشور است که سابقه ای طولانی در زمینه رزرو هتل دارد و بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید