بهترین میان وعده ها برای افزایش متابولیسم در بدن


خرما و بادام خیس خورده بهترین مواد مغذی است که می توانید به عنوان میان وعده صبح زود بخورید. مصرف این دو ماده با افزایش متابولیسم ، انرژی لازم را در ساعات اولیه روز برای بدن تأمین می کند.

به گزارش ایسنا ، باشگاهی برای یک روزنامه نگار جوان محققان می گویند شما می توانید صبح با خوردن برخی از میان وعده ها سوخت و ساز بدن خود را تقویت کنید. مصرف یک رژیم غذایی سالم و مفید همیشه نگران کننده افراد بوده است. متخصصان تغذیه می گویند وقتی افراد شب را در حالت استراحت می گذرانند ، بدن هنگام بیدار شدن به نور و مواد مغذی نیاز دارد.

برای شروع متابولیسم توصیه می شود روز خود را با آب ولرم یا صبحانه کم انرژی و پر انرژی شروع کنید. دو گزینه جذاب در این زمینه بادام و خرمای خیس خورده است. مصرف این دو ماده غذایی در اوایل صبح به دلیل خواص بیشمار ، متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

بادام خیس خورده می تواند نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی صبح زود را برطرف کند. در واقع خیساندن بادام در طول شب باعث افزایش خواص آن می شود. خوردن 5 تا 10 بادام خیس خورده پس از بیدار شدن از خواب توصیه می شود. این باعث می شود مواد مغذی به بدن برسد ، سلامتی و احساس سیری در طول روز را تضمین می کند.

دلیل اینکه پزشکان تغذیه همیشه تأکید می کنند شما پوست بادام نمی خورید این است که پوست بادام قهوه ای حاوی تانن است که از جذب مناسب مواد مغذی آن جلوگیری می کند. هنگامی که بادام را یک شب خیس می کنید ، پوست قهوه ای هنگام مصرف به راحتی از بین می رود و روند جذب مواد مغذی در معده آسان است.

بیشتر بخوانید  آزمون بزرگ "پاتریک ویرا" برای جایگزینی "پپ گواردیولا"!

خرما یکی از مقوی ترین غذاهایی است که انرژی فوری مورد نیاز بدن را در صبح زود تأمین می کند. خرما همچنین دارای یک دسته فیبر محلول است. این باعث می شود آب بیشتری به روده ها وارد شود و باعث سلامت دستگاه گوارش شود.

خوردن خرما به درمان یبوست و سو ind هاضمه کمک می کند. علاوه بر این ، از آنجا که خرما دارای مقادیر قابل توجهی پتاسیم است ، می تواند به درمان سوges هاضمه و اسهال کمک کند.

توصیه می شود بادام مورد نظر خود را از شب قبل در آب خیس کنید. خرما و بادام خیس خورده بهترین مواد مغذی است که می توانید به عنوان میان وعده صبح زود بخورید. “مصرف این دو ماده انرژی مورد نیاز بدن را در ساعات اولیه روز تأمین می کند و باعث افزایش متابولیسم می شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید