بهترین مرکز خرید جهیزیه در تهران + 5 نکته طلایی برای خرید جهیزیه عروس


سلام جدید – سرویس اقتصادی: سنت های زیادی در ازدواج ایرانیان تغییر کرده است اما خرید جهیزیه همچنان پابرجاست. البته باید اعتراف کرد که در خرید جهیزیه عروس تغییراتی ایجاد شده است و با همه اینها اصل خرید وسایل عروسی با والدین همچنان پابرجاست.

با توجه به قیمت تمام شده لوازم خانگی و اهمیت خرید جهیزیه، نکاتی را در مورد یکی از مهم ترین خریدهای زندگی هر فردی بررسی می کنیم. از جمله پیشنهاداتی در مورد نحوه و مکان خرید بهترین جهیزیه ممکن به شما ارائه می کنیم. بسیاری از نیازهای این لیست در مرکز خرید جهیزیه ایرانیان در میدان شوش برآورده می شود و شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید بسیاری از مشکلات خود را برطرف کنید. دلیل این امر را بعداً خواهید فهمید.

لیست کامل جهیزیه را تهیه کنید

قبل از هر کاری یک لیست کامل تهیه کنید. هر چیزی که فکرش را می کنید را در لیست وارد کنید. برای جلوگیری از سردرگمی، لیست خود را دسته بندی کنید. به عنوان مثال وسایل منزل جداگانه مانند لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، سرویس خواب، وسایل چوبی، وسایل تزئینی و ….

در مرحله بعد این لیست را اولویت بندی کنید. کدام کالاها ضروری هستند و کدام نه؟ به عنوان مثال، خرید تلویزیون ضروری است، اما خرید تخم مرغ پز چندان ضروری نیست.

لیست را پاک کنید

پس از تهیه لیست جهیزیه، آن را با والدین و دو یا سه دوست صمیمی خود در میان بگذارید. نظر آنها را جویا شوید. با توجه به آن نظرات و اولویت ها و بودجه ای که دارید کالاهای غیر ضروری را حذف کنید.

بیشتر بخوانید  اسامی محرومان فینال جام حذفی اعلام شد- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

فایده این کار چیست؟ اول اینکه با انبوهی از چیزهای بامزه اما بیهوده مواجه نخواهید شد و سپس می توانید چیزهای با کیفیت تر بخرید. داشتن تخم مرغ پز، پنکه، یخچال و سه مدل جارو بیشتر است یا داشتن تلویزیون، یخچال و مبل های با کیفیت؟ شما می توانید بدون یک ساندویچ ساز زندگی کنید، اما بدون یک مبل خوب نه.

بودجه را نهایی کنید

زمانی برای فیلتر جهیزیه بودجه ای در نظر گرفته اید. حالا یک بار دیگر بودجه را تنظیم کنید و ببینید تلویزیون اولویت بهتری دارد یا مبل بهتر؟ آیا می خواهید یک جارو بهتر بخرید یا یک تلویزیون بهتر؟ از کدام بیشتر استفاده می کنید؟ اگر بهتر شوید چه کیفیت زندگی بهتر می شود؟

اندازه و محتویات خانه را در نظر بگیرید

در یک کلام اثاثیه خانه 120 متری را برای خانه 50 متری نخرید. شما باید بتوانید در خانه زندگی کنید و شبیه یک انبار نباشید.

اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را از مرکز خرید جهیزیه ایرانیان خریداری کنید

اکنون که همه چیز آماده است باید در کمترین زمان ممکن بهترین کالای ممکن را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای این کار پیشنهاد جدی ما این است که به یک مرکز خرید جهیزیه ایرانی بروید. این مرکز خرید واقع در میدان شوش با بیش از 1000 واحد تجاری یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران و بهترین مرکز خرید ایران است.

بهترین مرکز خرید جهیزیه در تهران + 5 نکته طلایی برای خرید جهیزیه عروس

چرا از جهیزیه ایرانی خرید کنیم؟

هوا مطبوع است و خبری از آفتاب، ترافیک و آلودگی هوا نیست.

به جای اینکه از یک نقطه شهر به نقطه دیگر شهر بروید، می توانید بیشتر جهیزیه خود را یک جا تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  مشتریان ایران خودرو بخوانند / مهلت پایانی ثبت نام اعلام شد

به دلیل تمرکز جهیزیه این مرکز خرید، بهترین کیفیت ممکن از هر جنسیت را می توان در اینجا یافت.

با توجه به رقابتی بودن فضای ترانزیت، بهترین قیمت ها را در جهیزیه ایرانی خواهید یافت.

جهیزیه ایرانیان گنجایش پارکینگ 2500 خودرو را دارد که بابت کمبود جای پارک در شوش احساس راحتی می کنید.

مزیت ویژه این روزها این است که اگر از جهیزیه ایرانی خرید کنید، می توانید جشنواره از عید تا عید در آن شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید