بهترین مراکز خرید کشمو


سلام خدمت جدید _ مسافرتی: کشم به عنوان یکی از جزایر خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده و با مردمان منحصر به فرد، فرهنگ و تاریخ مثال زدنی، جاذبه های طبیعی و گردشگری متعدد و البته مراکز خرید متعدد، یکی از پربازدیدترین مقاصد به شمار می رود. . در جنوب ایران

هر مسافر و گردشگری به دنبال بهترین مراکز خرید در کشمو است تا بتواند خریدی مطلوب و رضایت بخش داشته باشد. کشم واقع در تنگه هرمز موقعیت مناسب و شایسته ای دارد و به راحتی می توان بسیاری از کالاهای لوکس، اصل و با کیفیت را به بهترین و به صرفه ترین شکل ممکن خریداری کرد.

بهترین مراکز خرید کشمو کجا هستند؟

بهترین مراکز خرید کشما عمدتا در شرق و شمال جزیره واقع شده اند و اکثر این مراکز در خیابان ولیعصر و درغان واقع شده اند که این حق انتخاب را برای خرید مقرون به صرفه با امکان مقایسه به شما می دهد. مراکز خرید کشما با تنوع محصولات و قیمت های متناسب با کیفیت از مهم ترین و پربازدیدترین نقاط آن به شمار می روند و هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را برای خرید به سمت خود جذب می کنند.

در بین آنها بازار ستاره، سیتی سنتر، فردوسی، پردیس، مرجان و سیمرغ از مراکز خرید شرق جزیره کشم و در خیابان ولیعصر و خلیج فارس، دو دلفین، داریا، زمرد، نخل، اطلس، مراکز خرید نور ایران زمین و خلیج فارس در شمال جزیره و درگان قرار دارند.

ویژگی های بهترین مراکز خرید کشم

قطعا هر فضایی منحصر به فرد است و هر مرکز خرید در کشم نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از این مراکز تنوع بیشتری در پوشاک، کیف و کفش ارائه می دهند، برخی علاوه بر پوشاک، دارای نمایندگی های برندهای معروف لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی هستند و برخی نیز با داشتن مکان هایی مانند شهربازی و رستوران، فضای متفاوتی را ایجاد کرده اند. . با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید کشمو را با هم مرور کنیم.

بیشتر بخوانید  ضوابط بخشودگی اضافه خدمت سربازان اعلام شد

بازار ستاره یکی از بهترین مراکز خرید کشم است

بازار ستاره واقع در بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها، بازاری بین المللی محسوب می شود و امکان خرید کالاهای باکیفیت با قیمت مناسب را فراهم می کند و از این نظر شهرت شایسته ای دارد. این بازار علاوه بر 641 مغازه با محصولات متنوع، دارای مراکز تفریحی مانند سالن بازی رایانه ای و بیلیارد، موزه حیوانات، رستوران و کافه نیز می باشد.

این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و آرایشی است و به دلیل انواع درب های خروجی و دستگاه های خودپرداز محبوب است.

بهترین مراکز خرید کشمو

مجتمع تجاری سیتی سنتر، شهره، کشما ساکن و مسافربری

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید قشم، سیتی سنتر است که یک مرکز خرید مدرن و مجلل به حساب می آید و یک مجتمع تجاری و تفریحی نیز محسوب می شود. سیتی سنتر با توجه به مساحت 125000 مترمربع خود، بزرگترین مجتمع تجاری-تفریحی جنوب محسوب می شود و با بیش از 2000 واحد تجاری توانسته محصولات متنوعی را با توجه به سلیقه های مختلف با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند.

سیتی سنتر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کشمو، محصولات و کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی مانند شکلات و قهوه، لوازم خانگی و الکترونیک، تلفن همراه و دوربین، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل و اسباب بازی های مخصوص نوزادان. و حتی مبلمان را می پوشاند که خرید برای خود یا سوغاتی را آسان می کند.

بهترین مراکز خرید کشمو

به مرکز خرید دلفین

مرکز خرید دو دلفین در درگان واقع شده است و اجناس فروخته شده در آنجا به دلیل عدم دریافت گمرک بسیار ارزان است. خرید از این مرکز رضایت شما را به همراه خواهد داشت زیرا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی بالاتر از حد انتظار دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  "بازیگر" به زندگی عادی بازگشت / عکس

در این مرکز خرید گل و گیاهان مخصوص جزیره به فروش می رسد و خرید سوغاتی در بهترین حالت ممکن است.

بهترین مراکز خرید کشمو

دیدگاهتان را بنویسید