بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس


شرکت‌های پررونق فناوری اطلاعات، جاده‌های شلوغ و سبک زندگی سریع، فرد را تا پایان هفته خسته می‌کند. اگر می‌خواهید از کارهای یکنواخت خود استراحت کنید، با ما همراه باشید تا بهترین استراحتگاه‌های نزدیک بنگلور را برای یک آخر هفته آرام به شما معرفی کنیم. به همراه خانواده یا دوستان خود از این مکان ها دیدن کنید تا خود را در طول یک هفته سخت طولانی نوازش کنید.

اون بنگلور

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

تاج بنگلور یک هتل لوکس 5 ستاره است که در موقعیت استراتژیک روبروی فرودگاه بین المللی کمپگودا قرار دارد. اتاق‌ها در محیطی آرام، دارای دکوراسیون هندی غنی و پیچیده با کتانی‌های زیبا هستند. پس از یک روز کامل کاوش، میهمانان می توانند در کنار استخر بزرگ استراحت کنند، از درمان های اسپا لذت ببرند یا روزانه چند کوکتل بنوشند. رستوران های غذاخوری تمام روز غذاهای لذیذی از غذاهای هندی، ژاپنی و چینی سرو می کنند. کارکنان خوش برخورد می توانند کرایه ماشین و ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهند.

کلارکز اکوتیکا

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

کلارکز اکوتیکا که تنها 15 دقیقه با ماشین از فرودگاه بین المللی بنگالورو فاصله دارد، اقامتگاهی مجلل با امکانات مدرن و مجموعه ای از فعالیت های تفریحی ارائه می دهد. این تفرجگاه 5 ستاره که بیش از 70 هکتار وسعت دارد، با فضای سبز احاطه شده است، دارای اسپای لوکس، زمین تنیس، سالن بدنسازی و استخر روباز است. در یکی از اتاق های مجلل با فضای داخلی آرامش بخش و دکور دستچین شده استراحت کنید. سه رستوران در محل، غذاهای لذیذ از غذاهای بین‌المللی و محلی را مشرف به استخر سرو می‌کنند. از دیگر امکانات می توان به کرایه ماشین، مراکز تجاری و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  پیاده روی صبحگاهی وحید شیخ زاده و پیام احمدی نیا + عکس

باشگاه پالم میدوز

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

Palm Meadows با 5 هکتار فضای سبز سرسبز نوید یک فرار آرام و واقعا متمایز را می دهد. اتاق‌های مهمان با تزئینات چوبی زیبا، پاسیو، و صندلی‌های راحت مبله شده‌اند. محوطه این اقامتگاه مجلل شامل چندین استخر، یک سالن بدنسازی مجهز و یک آبگرم جامع است. فروشگاه های غذا و نوشیدنی، غذاهای هندی و انواع کوکتل ها را سرو می کنند. همچنین دارای اتاق بازی، ترانسفر فرودگاهی و صرافی است.

استراحتگاه مزرعه مالگودی

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این استراحتگاه بنگلور در 33 کیلومتری مناطق اصلی بنگلور مانند جاده بریگاد واقع شده است. این اقامتگاه به مهمانان میز پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان ارائه می دهد. استراحتگاه یک صبحانه گیاهی ارائه می دهد. مهمانان هتل می توانند از فعالیت هایی در بنگلور و اطراف آن مانند دوچرخه سواری لذت ببرند. مرکز تجاری و امکانات ملاقات و ضیافت نیز در این اقامتگاه موجود است.

عقب نشینی یوگا شریاس

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

پناهگاهی پر از مهمان نوازی معنوی و گرم، پناهگاهی عالی برای شما و عزیزانتان. این مکان که در 25 هکتار از باغ‌های سرسبز استوایی قرار دارد، بر درمان‌های سلامتی جامع مانند آیورودا، ناتوروپاتی، یوگا، مدیتیشن و موارد دیگر تاکید دارد. پس از یک روز کامل جوان‌سازی، در کلبه‌های فوق مدرن خود که با تم‌های آرت دکو، رنگ‌های گرم و مبلمان شیک طراحی شده‌اند، مستقر شوید. از امکانات دیگر مانند رستوران گیاهی چندغذایی، استخر روباز، تورهای با راهنما و پیاده روی لذت ببرید.

روستای تولد

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این اقامتگاه دوستدار محیط زیست، مشرف به بخش‌هایی از میدان‌های طلا و مضامین، در روستای حصاراغاتا و به دور از گرد و غبار و شلوغی شهر واقع شده است. اتاق‌های دوستدار حیوانات خانگی دارای طراحی داخلی حرفه‌ای و ملافه‌های درجه یک هستند. آنها یک آبگرم ارگانیک و اتاق جلسه دارند. با پکیج های تور شهری دربان عطش سفر خود را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید  گزارش روزانه بورس/ شاخص کل درجا زد

هتل رامی گاستلین

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این هتل که دارای دکوراسیون نسبتاً شیکی است دارای 5 هکتار باغ محوطه سازی شده است. به خود می بالد که یک استراحتگاه دوستدار محیط زیست است. امکانات شامل اسپا، سونا و خدمات ماساژ، سالن بدنسازی و استخر روباز است. این یک اقامتگاه خانوادگی با زمین بازی مخصوص کودکان است.

برداشت Gold Fitch

بهترین محل اقامت در نزدیکی بنگلور هند + عکس

این ملک بوتیک عجیب و غریب، واحه ای وسیع به مساحت 36 جریب و یکی از بهترین استراحتگاه های 4 ستاره بنگلور است. آنها آپارتمان های مدرن مجهز به گاوصندوق، اتاق نشیمن با مناطق خصوصی ارائه می دهند. همچنین دارای یک رستوران بین المللی به نام سیلوان با غذاخوری در فضای باز در کنار استخر است.

دیدگاهتان را بنویسید