مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین فیلم های جانی دپ بازیگر معروف!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جانی دپ (جان کریستوفر «جانی» دپ دوم) یکی از بازیگرانی است که در قلب افراد زیادی جای دارد و طرفداران زیادی دارد. دپ در زمینه های مختلف سینما فعالیت داشته و علاوه بر بازیگری، تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی چند فیلم را نیز برعهده داشته است. جانی کریستوفر در 9 ژوئن 1963 در کنتاکی آمریکا به دنیا آمد. او یکی از موفق ترین و موفق ترین بازیگران جهان است. در این مقاله به رتبه بندی فیلم های جانی دپ از بهترین تا بدترین می پردازیم.


معرفی فیلم / جانی دپ

پروفسور (2018) پروفسور:

این یک کمدی در مورد شخصی است که پس از اینکه متوجه می شود بیماری سختی دارد و در شرف مرگ است، با بی حوصلگی زندگی می کند. در این فیلم به کارگردانی وین رابرتز، دنی هیوستون، زوئی دویچ و رزماری دیویت به ایفای نقش پرداخته اند.

از جهنم (2001)

فیلم از جهنم به کارگردانی آلبرت و آلن هیوز ساخته شده است. در این فیلم جنایی-ترسناک بازیگرانی چون هیدر گراهام، ایان هولم، ترنس هاروی و جیمز گرین به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم در مورد کارآگاهی است که قصد دارد معمای یک قاتل زنجیره ای را حل کند. قربانیان زنان شیطان صفتی هستند که قاتل پس از قتل برخی از اعضای داخلی بدن آنها را از بدن آنها خارج می کند. این فیلم از رمان جک قاتل اقتباس شده است که داستانی واقعی را روایت می کند.


معرفی فیلم / جانی دپ

ادوارد دست قیچی (1990)

یکی دیگر از فیلم های جانی دپ ادوارد دست قیچی نام دارد. این فیلم به کارگردانی تیم برتون در ژانر عاشقانه و فانتزی ساخته شده است. تهیه کننده این فیلم دنیس دی نووی است که درباره شخصیتی خیالی و شبه انسانی به نام ادوارد است که به جای دست قیچی دارد! خانواده ادوارد را در اطراف قلعه اش پیدا می کنند و او عاشق دخترشان کیم با بازی ویونا رایدر می شود. ایده اصلی این فیلم از تخیل دوران کودکی برتون گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  حاشیه عجیب فیروز کریمی/ دل پیچه و بیرون روی دارم !

میناماتا یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی اندرو لویتاس است. این فیلم برای اولین بار در 21 فوریه 2020 در جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.


معرفی فیلم / جانی دپ

جانوران شگفت انگیز و کجا آنها را پیدا کنیم (2016)

این فیلم خارق العاده و ماجراجویانه از اثر معروف جی کی رولینگ اقتباس شده است. این فیلم اسپین آف مجموعه محبوب هری پاتر است. از بازیگران این فیلم می توان به ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر و ران پرلمن اشاره کرد.این فیلم نامزد دو جایزه اسکار شد و برنده اسکار بهترین طراحی لباس شد. این فیلم در گیشه بسیار موفق بود. داستان فیلم در مورد نیت است، شخصی که می خواهد کتابی در مورد موجودات شگفت انگیز بنویسد.


معرفی فیلم / جانی دپ

Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest (2006) Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest:

یکی از بهترین فیلم های جانی دپ دزدان دریایی کارائیب است. نفرین یک مروارید سیاه است. این فیلم که در ژانر فانتزی فیلمبرداری شده است با الهام از داستانی به همین نام ساخته والت دیزنی ساخته شده است. کارگردان این فیلم گور وربینسکی و تهیه کننده آن جری بروکهایمر است.این فیلم داستان کاپیتان جک اسپارو را روایت می کند که با کمک یک نفر دیگر قصد دارد کشتی دزدیده شده خود و دختر فرماندار الیزابت را که به سرقت رفته بود، پس بگیرد. . دست های کاپیتان باربوسا و خدمه نفرین شده اش.

بنی و جون (1993)

یکی از فیلم های کمدی جانی دپ «بنی و جان» نام دارد. این فیلم درباره دو فرد عجیب است که پس از آشنایی با یکدیگر عاشق یکدیگر می شوند. کارگردان این فیلم جرمیا اس. Cheching، و توسط بری برمن و لزلی مک نیل تهیه شده است. این فیلم بیشتر به خاطر حرکات طنز جانی دپ و آهنگ معروف “I’m gonna be” از گروه Proclaimers شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ گله کن از چارتار + متن آهنگ


معرفی فیلم / جانی دپ

Black Mass (2015) Black Mass:

Black Mass به کارگردانی اسکات کوپر یکی دیگر از فیلم های جانی دپ است. این درام جنایی توسط مارک مالوک و جاز بوتروت نوشته شده است و از زندگی واقعی بزرگترین جنایتکار بوستون، جیمز بولگر، الهام گرفته شده است. از دیگر بازیگران این فیلم داکوتا جانسون، سینا میلر، کوین بیکن و بندیکت کامبربچ هستند، در این فیلم FBI به جنایتکار بزرگ بوستون، بولگر، پیشنهاد همکاری می دهد تا با کمک آنها بتوانند مافیای ایتالیا را شکست دهند. این مشارکت در مسیر اشتباهی پیش می رود و بولگر را قدرتمندتر می کند.

دشمنان عمومی (2009)

Enemies of the Nation یکی دیگر از فیلم های جانی دپ محصول سال 2009 می باشد.این فیلم به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مایکل مان می باشد. مان داستان این فیلم را از کتابی نوشته برایان بورو درباره جنایتکاری به نام جان دیلینجر الهام گرفت. همه شخصیت های فیلم واقعی هستند. دیلینجر فردی است که در یک سال موفق به سرقت مقدار زیادی پول از بانک ها شده است.


معرفی فیلم / جانی دپ


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *