مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین سریال کره ای 2016!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سیل درام های کره ای جهان را فرا گرفته است، به خصوص پس از اینکه سرویس پخش این درام ها در نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. داستان ها دارای چهره های تازه، شخصیت های متنوع و نگاهی به فرهنگ و تاریخ کره و شکلی از داستان سرایی هستند که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود. این برنامه ترکیبی دارای شخصیت های دوست داشتنی در دل است و تازگی حضور آنها در جهان جذابیت بیشتری به آنها می دهد.


معرفی سریال کره ای

«عاشقان ماه» بر اساس رمانی چینی با عنوان «حیرت‌انگیز در هر نوبت» نوشته «تونگ هوآ» ساخته شده و یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های کره‌ای است که در سراسر جهان فروخته شده است. داستان درباره زن جوانی است که در طی یک خورشید گرفتگی کامل به گذشته باز می گردد. وقتی گو ها جین در بدن هه سو از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که او را نزدیک به هزار سال به عقب برده اند. به زودی با دو شاهزاده آشنا می شود. یکی از آنها «وانگ ووک» است، مردی آرام که همه او را دوست دارند. دیگری “وانگ سو” شاهزاده عصبانی است که به پوشیدن ماسک معروف است.


معرفی سریال / سریال عاشقان ماه

یکی دیگر از سریال های tvn “Goblin” یک سریال فوق العاده است که با داستان زیبای خود شما را به خود جذب خواهد کرد. داستان درباره کیم شین، روحی است که از زندگی جاودانه خود خسته شده است. او می خواهد به زندگی خود پایان دهد، اما تنها یک نفر است که قدرت کشتن او را دارد. وانگ یو، فرشته مرگ که وظیفه اش دنبال کردن روح ها پس از مرگ است، به او کمک می کند. شین با دانش آموز دبیرستانی به نام جی یون تاک آشنا می شود که قدرت دیدن ارواح را دارد و در نهایت عاشق او می شود. اما چیزی که او نمی داند این است که تبدیل شدن به عروس پری به او قدرت کشتن او را می دهد.

بیشتر بخوانید  عکس های خرید هیلاری داف شکرگزاری


معرفی سریال Goblin

«نسل خورشید» یکی از سریال های معروفی است که محبوبیت سریال های کره ای در بازارهای بین المللی را به عهده دارد. این سریال در کره محبوبیت داشت، اما پس از انتشار به یک پدیده در آسیا تبدیل شد. نسل خورشید جوایز بسیاری را به دست آورد و قلب های بسیاری را به دست آورد و موفقیت آن منجر به اقتباس هایی در ویتنام، چین و فیلیپین شد. داستان درباره یو شی جین، کاپیتان نیروهای ویژه و کانگ مویون، یک پزشک است. آنها ابتدا در اورژانس با هم آشنا می شوند و بلافاصله عاشق یکدیگر می شوند. با این حال، جنگ تهدید می کند که آنها را از هم بپاشد.


معرفی سریال/سریال نسل خورشید

معنی کره ای نام این سریال به زبان کره ای قدیمی است. Nareushia یک کلمه بومی کره ای به معنای nara oreuda یا طلوع در آسمان است که در زبان کره ای امروزی به معنای این کلمه است. بنابراین معنی کامل نام سریال شش اژدهای در حال پرواز به آسمان است.

خلاصه داستان

داستان تاسیس سلسله چوسون در کره و جاه طلبی ها، موفقیت ها و درگیری های چند فرد واقعی و تخیلی با محوریت شاهزاده جوان جی بنگ وون.


معرفی سری / سری شش بادبادک پرنده

دکتر رمانتیک: بو یونگ جو جراح معروفی است که ناگهان ناپدید می شود و هیچکس نمی داند چه اتفاقی افتاده است. بو یونگ جو اکنون به عنوان “معلم کیم” زندگی می کند و خود را دکتر رمانتیک می نامد و از تنها بودن و زندگی در انزوا لذت می برد. کانگ دونگ جو دکتر می شود چون کسی را کتک می زند و جون سو جون دکتر می شود چون توجه کسی را جلب می کند. پس از آشنایی با معلم کیم، آنها با ارزش های زندگی و آسایش و آرامشی که عشق می تواند به آنها بدهد، آشنا می شوند…

بیشتر بخوانید  رکورد سریع ترین فروش میلیاردی .. !!


معرفی سریال دکتر عاشقانه

خلاصه داستان: این سریال درباره «جی سونگ» یا «لوئیس» و «کو بوک شیل» است. لویی از خانواده ای ثروتمند است اما حامی خود را از دست داده است. کو بوک شیل قلب بسیار مهربانی دارد. لویی پس از ملاقات با او چیزهای زیادی یاد می گیرد.


معرفی سریال / سریال Louis the King of Purchase


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *