مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در سال های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و صرفه جویی در زمان، سفرهای هوایی طرفداران زیادی پیدا کرده و اهمیت رزرو بلیط هواپیما را دو چندان کرده است و سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما فعالیت می کنند. هر کدام از این سایت ها ویژگی های خاص خود را دارند که باعث شکل گیری مشتریان ثابت و وفادار و آشنایی با اطرافیان می شود. در این مقاله سعی داریم تعدادی از بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران یا سایر ایرلاین ها را معرفی کنیم.

رسپینا اولین فروشنده آنلاین بلیط هواپیما در ایران است

رسپینا با شعار روی زمین نمی مانی یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما می باشد. این مجموعه در سال 1389 با ارائه فروش بلیط هواپیما به صورت حضوری و آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد. رسپینا اولین بلیط آنلاین هواپیما در کشور را فروخت. این مجموعه در وب سایت خود خدماتی از قبیل فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین رزرو هتل ارائه می دهد و شما می توانید بلیط هواپیما تهران – مشهد – رسپینا و یا هر مسیر دیگری را با قیمت بسیار مناسب و با تضمین قیمت از سایت.

از ویژگی های سایت رسپین می توان به “خدمات اطلاع رسانی” و “چقدر خرید” و ضمانت قیمت اشاره کرد. در ادامه به توضیح کامل این سه مورد می پردازیم.


بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران

این سرویس از ارزان ترین قیمت بلیط خبر می دهد

با توجه به تفاوت قیمت بلیط هواپیما، افراد زیادی در سایت های مختلف به دنبال بلیط ارزان هستند. به همین منظور رسپینا، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مسافرتی و بلیط در ایران، برای رفع بسیاری از مشکلات مسافران خود، دو سرویس به نام های «چند بخر» و «به من اطلاع بده» راه اندازی کرده است.

سرویس رسپینا «خریدهای بیشتر» به کاربر این امکان را می دهد که به محض اعمال تخفیف 10 تا 20 درصدی، به صورت خودکار بلیط هواپیما برای مسافر رزرو کند. بنابراین مسافران می توانند با خیال راحت تهیه بلیط سفر خود را به رسپینی بسپارند. در این سرویس گزینه ای به نام خرید بلیط به هر قیمتی بعد از تاریخ مشخص شده نیز وجود دارد که کاربر می تواند پس از تعیین قیمت مورد نظر آن را فعال کند. به این ترتیب اگر در زمان مشخص شده قیمت بلیط به تعرفه انتخابی کاربر نرسد، این سرویس به صورت خودکار بلیط را با قیمت لحظه آخری برای مسافر رزرو می کند.

بیشتر بخوانید  معرفی مناطق دیدنی و تفریحی شهر زیبای رودسر 

با استفاده از سرویس «به من اطلاع بده» به محض تغییر قیمت بلیط هواپیما، مسافران می توانند از طریق پیامک مطلع شوند.

تضمین بلیط در رسپینا

با استفاده از تابع ضمانت نرخ، در برخی از پروازها که دارای علامت تضمین نرخ در سایت هستند، اگر در سایت دیگری بلیط هواپیما با قیمت کمتری پیدا کنید، دو برابر تفاوت قیمت به شما بازپرداخت می کنند.

پشتیبانی 24 ساعته قدرتمند از تیم رسپینا

اگر می خواهید ایمن و راحت سفر کنید، رزرو بلیط و خدمات خود را به رسپینی بسپارید. از جمله خدماتی که این سایت به مسافران خود ارائه می دهد پشتیبانی 24 ساعته می باشد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی یا سوال بیشتر، می توانید شماره تماس خود را در سمت راست صفحه در قسمت «نیاز به کمک» سایت وارد کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان برای تماس با شما در کمتر از 10 دقیقه بهره مند شوید.

در ضمن اگر بنا به دلایلی مانند تکمیل ظرفیت هتل بدون اطلاع قبلی، بازسازی، مشکلات امکانات و . . . در صورت بروز هر گونه مشکل، پشتیبانی رسپا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و در صورت تمایل هتل دیگری در همین رنج کیفیت و قیمت برای شما رزرو خواهد شد.


بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران

علی بابا یکی از بزرگترین سایت های ارائه خدمات گردشگری است

علی بابا یکی دیگر از سایت های عالی فروش بلیط هواپیما است که در سال 2014 زیر نظر هلدینگ توشا شروع به کار کرد. با توجه به پوشش 100 درصدی پروازهای داخلی به صورت سیستماتیک و چارتر در این سایت، می توانید بلیط هواپیما تهران به مشهد، علی بابا و یا بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی خریداری کنید. علی بابا علاوه بر سایت برای آسایش مسافران خود اپلیکیشنی را با همین عنوان راه اندازی کرده است که با رابط کاربری ساده خود از مبتدی تا حرفه ای می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و قیمت و زمان پرواز ایرلاین های مختلف را با هم مقایسه کنند.

بیشتر بخوانید  هتل بام رامسر، عروس شهرهای شمال

یکی از ویژگی های بارز علی بابا اهمیت کاربران و بحث در مورد پشتیبانی است. بنابراین مرکز پشتیبانی علاوه بر راهنمای دقیق و کاملی که برای مسافرانش در سایت قرار داده بود، تقریبا ۲۴۷ نفر از اعضای تیم در شبانه روز در ۲۴ ساعت پاسخگو و رفع مشکلات کاربران بود که بسیار راضی کننده بود. .


بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران

مزایای خرید بلیط هواپیما از علی بابا

از مزایای خرید آنلاین با علی بابا می توان به قیمت های مناسب، سیستم ایمیل مارکتینگ، نمایش لیست بازگشت و سفارش، استرداد آنلاین بلیط های خریداری شده، سیستم پیشرفته فروش بلیط، مشاهده، مقایسه و رزرو و خرید هتل های خارجی، استفاده خارجی و داخلی اشاره کرد. سفر، ثبت نام آسان و سریع در سایت، دسترسی به اطلاعات پروازهای تمامی فرودگاه های ایران از طریق اپلیکیشن، سیستم جستجوی پیشرفته و فیلترینگ هوشمند برای انتخاب بلیط، خرید آنلاین بلیط از طریق اپلیکیشن و سایت اندروید و آی او اس، تقویم قیمت، دارای مشاوره تلفنی، اینستاگرام و تلگرام و امکان بررسی انواع پرواز اعم از اقتصادی و تجاری، چتر آفتابی و پروازهای ارزان در جهات مختلف.

چندین سایت معتبر خارجی در زمینه فروش بلیط را معرفی می کنیم

تاکنون در مورد دو سایت معتبر داخلی در زمینه فروش اینترنتی بلیط هواپیما در مسیر تهران به مشهد و به طور کلی مسیرهای مهم داخلی و خارجی صحبت کرده ایم. شاید آشنایی با سایت های خارجی در همین زمینه با این سایت ها و خدماتی که به مسافران خود ارائه می دهند در مقایسه برای شما کاربران عزیز جذاب باشد که در ادامه به معرفی این پلتفرم ها می پردازیم.

Expedia; یکی از معتبرترین سایت های رزرو بلیط خارجی

Ekpedia یک شرکت آمریکایی است که از سال 1996 در مایکروسافت به عنوان اولین سایت فروش بلیط و ارائه دهنده خدمات گردشگری آنلاین در جهان فعالیت می کند. او همچنین بنیانگذار بسیاری از برندهای جهانی سفر آنلاین است و اپلیکیشن خود را در سال 2011 راه اندازی کرد. اک پدیا خدمات دیگری مانند رزرو هتل، سفرهای دریایی و اتومبیل را نیز به کاربران خود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  آیا در زمان ویروس کرونا میشود مهاجرت کرد ؟


بهترین سایت های فروش بلیط هواپیما تهران مشهد در ایران

فروش بلیط هواپیما؛ سرویس اصلی چیپو ایر

Chepoair به عنوان یک سایت معتبر فروش بلیط هواپیما در خارج از کشور، شعار ارائه سریعترین روش مقایسه و علامت گذاری در بین 450 پرواز ایرلاین های ارزان قیمت را دارد.

اسکنر اسکی یک سایت شناخته شده در بین مسافران در سراسر جهان است

Skiscanner یکی از سایت های شناخته شده در زمینه فروش بلیط در دنیاست که کاربران می توانند علاوه بر خرید بلیط از خطوط هوایی مختلف در این سایت از خدمات دیگری مانند هتل و اجاره خودرو نیز استفاده کنند. ناگفته نماند که این سایت قابلیت ارائه 30 زبان مختلف را در سایت به کاربران دارد. همچنین کاربر امکان خرید مستقیم از این سایت را ندارد، بنابراین پس از یافتن قیمت بلیط مورد نظر، از سایت به صفحه اصلی ایرلاین یا هتل منتقل می شود.

در این مطلب دو سایت معتبر ایرانی رسپینا و علی بابا و چندین سایت معتبر خارجی اک پدیا را ارائه کرده ایم. پیشنهاد می کنیم برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سایت هایی که معرفی شده اند مراجعه کنید. زیرا علاوه بر ضمانت قیمت دارای پشتیبانی 24 ساعته و قدرتمند نیز می باشند تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت با تیم پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید. اما اگر بلیط هواپیما خود را به صورت حضوری یا از سایت های اینترنتی ناشناس که اعتبار کمی دارند خریداری کنید، ممکن است با کوچکترین مشکلی نتوانید بلیط هواپیما را پس دهید که در این صورت به موقع و به موقع به شما آسیب می رساند. هزینه ها


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *