مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین زمان برای شرکت در راهپیمایی اربعین

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده قرارگاه اربعین فرج در خصوص بهترین زمان خروج و بازگشت از پیاده روی اربعین به شهروندان توصیه هایی ارائه کرد.

سردار محمد شرفی در مورد بهترین زمان برای رفتن به زیارت گفت: این موضوع تابع شرایط مختلفی است اما اگر بخواهیم مواردی مانند ازدحام و ترافیک در جاده ها و … را در نظر بگیریم، بهتر است زائران بروند. در هفته آخر منتهی به مراسم اربعین نباید به مراسم اربعین منتهی شود، زیرا تجربه نشان داده است که علاوه بر افزایش جمعیت در معابر و مرزها، شاهد حضور پرشمار مردم نیز خواهیم بود. اماکن زیارتی

وی ادامه داد: همچنین برای بازگشت نیز توصیه ما این است که زائران پس از ادای زیارت و عزاداری مراسم اربعین در اسرع وقت به کشور بازگردند اما اگر قصد اقامت در عراق در روز اربعین را دارند، حتماً باید به کشور مراجعه کنند. زمان بازگشت آنها را برنامه ریزی کنید. طوری مدیریت کنید که در ازدحام گرفتار نشوند و عجله نکنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فرجا افزود: البته باید تاکید کنم که پلیس برای خروج و بازگشت زائران در آماده باش کامل است و از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهرها و استان ها همه چیز مهیا است. امسال حتی محدودیت ها را افزایش دادیم.

وی درباره تعداد مرزهایی که در ایام اربعین پذیرای زائران هستند، گفت: علاوه بر چهار مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، مرزهای باشماق و تمرچین نیز از حضور زائران استقبال می کنند.

شرفی بیان کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از زائران با خودروی شخصی به مرزها می روند، لازم به تاکید است که بهتر است قبل از عزیمت به مرزها از وضعیت تردد در جاده ها مطلع شده و بهترین زمان و زمان را انتخاب کنند. راحت ترین مسیر

بیشتر بخوانید  شرایط فروش فوق‌العاده و فوری محصولات زامیاد اعلام شد + قیمت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *