مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین روش های ابروهای پرپشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دیگر آنها را ندارند ابروهای پرپشت مانند بسیاری از ستاره های سینما و موسیقی، کارا دلوین و لیلی کالینز افسانه نیستند و به لطف تکنیک های مدرن، حتی نازک ترین ابروها نیز می توانند به پرپشت ترین ابروها تبدیل شوند.

اما مشکل اینجاست که هر ابرویی به صورت ما نمی آید و هر روشی نمی تواند مناسب باشد. در مقاله ای که آماده کرده ایم به ارائه تکنیک های شارژ نیز می پردازیم ابرو و همچنین توصیه هایی برای کمک به شما در انتخاب بهترین روش ارائه می دهد.

در اینجا چند روش برای پر کردن ابرو وجود دارد:

میکروبلیدینگ: تاتو مدرن

میکروبلیدینگ یک شکل نیمه دائمی خالکوبی است. اما برخلاف خالکوبی‌های سنتی که از تفنگ تاتو استفاده می‌کنند، میکروبلیدینگ از ابزاری شبیه تیغه با ردیف‌هایی از سوزن‌های ریز استفاده می‌کند که به سختی قابل مشاهده هستند. این سوزن ها در امتداد استخوان ابرو وارد می شوند و رنگدانه را به پوست تزریق می کنند.

ماندگاری: 18 تا 30 ماه

روتوش: روتوش باید یک یا دو بار در سال انجام شود زیرا رنگدانه ها شروع به محو شدن می کنند.

کاشت ابرو: خواهر کاشت مژه

به زبان ساده، اکستنشن ابرو مانند اکستنشن مژه یا مو است. آنها ظاهری فوق العاده طبیعی و عالی ایجاد می کنند. فردی که می خواهد این کار را برای شما انجام دهد باید ابتدا مدل مورد نظر را با دقت به ابروهای شما بمالد. سپس از چسب جراحی برای چسباندن اکستنشن ها به موهای طبیعی ابرو (یا مستقیماً به پوست) استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  هشدار سازمان ملل درباره افزایش خطر خودکشی -

مدت زمان: یک ساعت

نگهداری: هر دو تا چهار هفته یکبار

ماندگاری: 5 تا 14 روز بسته به نحوه چسباندن ابروها. اگر روی پوست باشند دقیقا به همان تعداد روزهایی که گفتیم، اما اگر به موهای طبیعی ابروهای شما بچسبند چندین هفته دوام خواهند داشت.

لمینت ابرو: آب و شفاف

لمینت ابرو اساساً درمانی است که موهای ابرو را شل و صاف می کند و ابروها را صاف، قوس دار یا کرکی می کند. این روش یک فرآیند سه مرحله ای است که شامل استفاده از محلول پرکننده برای شکستن پیوندهای داخل ابرو و جداسازی آنها می شود. مرحله دوم استفاده از محلول ثابت کننده برای تنظیم و فرم دادن به ابروها به شکل جدید و در نهایت استفاده از سرم ابرو برای مرطوب کردن ابروها است.

لمینت می تواند برای همه مدل های ابرو مفید باشد و کسانی که ابروهای نازکی دارند با این روش می توانند به سرعت تبدیل به کسانی شوند که خط ابرو پرپشتی دارند.

لمینت ابرو یک روش غیر تهاجمی پر کردن ابرو است که حاوی مواد شیمیایی یا رنگ هایی نیست که به پوست آسیب برساند. تزریق و می توانید بدون ترس از آنها عکس بگیرید.

ماندگاری: 8 هفته

تعمیر: هر 6 هفته

حنا برای ابرو: بازگشتی به زمان مادربزرگ

این روش شبیه رنگ کردن ابرو است. اصلی بز آنها در زیر موهای ابرو رنگ می شوند تا ظاهری کامل ایجاد کنند. کاری که قبلاً با مداد و پودر انجام می‌دادیم، اما این دو روش در نهایت باعث خشکی و شکننده شدن ابروهای ما شد و مشکلات بیشتری ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید  حمام تاریخی در قلب خراسان جنوبی

این روش بسیار ساده است، ابتدا موهای زائد برداشته شده و ابروها به همان روش کلاسیک کوتاه می شوند، سپس رنگ زردی که انتخاب کرده اید با آب مخلوط می شود تا خمیری به دست آید. سپس محلول با شدت بیشتری اعمال می شود و روی قسمت های انتخاب شده در قسمت بیرونی ابرو متمرکز می شود.

حنا برای ابرو توسط پزشکان مو و مو توصیه می شود زیرا بر خلاف رنگ های شیمیایی ابرو از مواد گیاهی که برای پوست مضر نیستند تهیه می شود. آنها ساخته شده اند. آنها شدند. آنها شدند.

<п>اعلامیه بهترین روش های ابروهای پرپشت اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *