بهترین روش نگهداری برگ مو برای مدت طولانی



آنچه دیگران می خوانند:


موی برگ دلمه در بین ما ایرانی ها بسیار محبوب است و در فصل بهار تهیه می شود و با این سه روش می توانید همیشه مو داشته باشید.

نحوه نگهداری برگ مو در فریزر

    بهترین راه برای حفظ موهای شما

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نگهداری برگ‌های مو، نگهداری آن‌ها در فریزر است و برای این منظور حتما از برگ‌های انبه و سنگ نمک بدون ید له شده استفاده کنید. برای شروع باید برگ ها را بشویید و در قابلمه آب جوش بریزید و کمی نمک اضافه کنید سپس برگ ها را در آب جوش بریزید و وقتی تغییر رنگ دادند از آب خارج کرده و در قابلمه بریزید. . صافی کنید تا آب اضافی آن خارج شود، سپس آن را صاف بگذارید یا در نایلون بپیچید و برای مدت طولانی در فریزر نگهداری کنید.

  • با این روش می توانید برگ های مو را تا دو سال نگه دارید.
  • بهتر است از درپوش زیپ دار استفاده کنید تا هوا داخل آن نرود و خشک نشود.
  • اگر در فریزر جا دارید، این روش ساده ترین و بهترین راه برای نگهداری برگ های مودار است.
  • از برگ های تازه و جوان که بریدگی کمتری دارند استفاده کنید.

نحوه نگهداری از برگ های مو به صورت کنسرو شده

    بهترین راه برای حفظ موهای شما

در این روش باید برگ های انگور عسگری را بشویید و روی پارچه بگذارید تا کاملا خشک شود سپس 3 تا 4 عدد روی هم بگذارید و 4 لیتر آب داخل قابلمه ای با 2 فنجان سفیده بریزید. . سرکه و ظرف صاف 10 قاشق نمک اضافه کنید و صبر کنید تا بجوشد و در قابلمه را در همان دسته قرار دهید و با قاشق کمی فشار دهید تا به آخر برسند و رنگ برگ ها تغییر کند سپس در صافی بگذارید. و روی سطح خشک بغلتانید و در ظرفی بگذارید و روی طرفی که رول کرده اید و مانند تصویر مرتب کرده اید تمیز بگذارید و با سیخ چوبی به اندازه دهانه لیوان برش بزنید و به صورت ضربدری روی برگ ها قرار دهید. بعد از ریختن آب و سرکه از بالا آمدن برگ ها جلوگیری می کند.حالا باید آن را ذخیره کنید.برای این کار یک تابه را پر از آب کنید و شیشه را داخل شیشه قرار دهید و بگذارید 20 دقیقه بجوشد و روی دستمال بگذارید و داخل آن قرار دهید. یخچال وقتی خنک شد

نحوه نگهداری ورقه های مو در کمد

    بهترین راه برای حفظ موهای شما

برای نحوه نگهداری در کمد باید چند برگ انگور خشک را روی هم قرار دهید و بپیچید و در یک لیوان نوشابه بریزید و تمام لیوان را با نی پر کنید و مقداری گندم بریزید. لایه و داخل نایلون مشکی قرار دهید. بده و در کمد بگذار.


بیشتر بخوانید  سوپ جو را به شکل رستورانی درست کنید

دیدگاهتان را بنویسید