مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین راه های درمان سوختگی دهان و تاثیر شگفت انگیز تخم مرغ در سوختگی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


درمان سوختگی زبان

زبان می سوزد

در زمان سوزاندن زبان با آب جوش یا چای می توانید برای کاهش التهاب هسته خیار را بتراشید و برای کاهش التهاب آن را روی زبان خود قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید خمیر دندان با طعم نعناع را روی زبان بمالید تا درد را کاهش دهید. با زبان، زبان را به آرامی نیش بزنید و لب ها را اضافه کنید، اما بعد از یکی دو دقیقه آرام شوید.

در نهایت می توانید شربت آلومینیوم ال جی را خوب هم بزنید تا هم زده شود سپس آن را داخل دهان خود بریزید و یک دقیقه در دهان نگه دارید و سپس آبکش کنید. محل سوختگی را به آرامی رفع کنید.

درمان سوختگی تعادل سفیدی:

از شما خواهشمندم این متن را برای دوستانتان ارسال نکنید.

درمان سوختگی تخم مرغ

تنبل نباشید و حتما برای دیگران ارسال کنید. شاید ندانید درد سوزش یعنی چه و امیدوارم هیچوقت نفهمید

مرد جوان مزرعه اش را سم پاشی کرد و می خواست بداند چقدر سم در مخزن باقی مانده است. درپوش را برداشت و فندک را روشن کرد. بخار از زهر برخاست و تمام بدنش را فرا گرفت. از تراکتور پرید و داد زد.

«زنی از همسایه با حدود 10 تخم مرغ از خانه بیرون دوید و در همان لحظه جیغ زد.-تخم مرغ را بیاور. – تخم مرغ را شکست و سفیده را از زرده جدا کرد.

«وقتی آمبولانس رسید، آمبولانس خواست تا مرد جوان را ببیند.چه کسی این کار را کرد؟همه به آن زن اشاره کردند و مأموران به او تبریک گفتند.» چهره او را از نابودی نجات دادی. «در پایان تابستان، مرد جوان یک دسته گل به او داد و از او تشکر کرد.

بیشتر بخوانید  علت مثبت و منفی بودن H. Pylori Stool در آزمایش مدفوع

به خاطر داشته باشید که این روش درمانی شامل آموزش آتش نشانان می شود. کمک های اولیه شامل پاشیدن آب سرد روی سطح آسیب دیده و کاهش دما برای جلوگیری از سوختگی لایه های زیرین پوسته است. سپس سفیده ها را در آن محل بپوشانید.

زنی که قسمت زیادی از دستش را با آب جوش سوزانده بود، با وجود درد شدید، آب سرد روی دستش ریخت.که خیلی هم دردناک استدو عدد تخم مرغ را شکست و زرده را از سفیده جدا کرد و کمی هم زد و دستش را در سفیده فرو کرد. سفید روی دستش خشک شد و یک لایه روی دستش کشیده شد. او بعداً فهمید که سفیده تخم مرغ کلاژن طبیعی است و هر ساعت بعد از ظهر یک لایه دیگر به لایه های قبلی اضافه کرد.

بعدازظهر هیچ دردی احساس نکرد و روز بعد به سختی آثار سوختگی را دید. 10 روز بعد هیچ اثری از آن باقی نماند و پوست رنگ طبیعی خود را به دست آورد.

سوختگی ها به لطف کلاژن موجود در سفیده تخم مرغ که سرشار از ویتامین بود، کاملاً ترمیم شد.
این اطلاعات می تواند برای همه مفید باشد. پس لطفا برای دیگران ارسال کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *