بهترین تیم های Persineh و Deadlift رصدخانه مراغه معرفی شدند



معاون وزیر ورزش و سرگرمی جوانان در روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور استان های اصفهان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان و کردستان برگزار شد. 37 امتیاز دوم و تیم بستان آباد با 35 امتیاز سوم شدند.

به گفته حمید سلطانی ، مراغه با 60 امتیاز در رده نخست ، آزارتان تبریز با 40 امتیاز و عجبشایر با 32 امتیاز در رده سنی جوانان در رده نخست قرار دارد. همچنین در رده سنی بزرگسالان ، آزارتان تبریز با 57 امتیاز اول ، تیم مراغه با 54 امتیاز دوم و بناب با 71 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی همچنین به نتایج تیمی از مسابقات ددلیفت اشاره کرد و گفت: در رده سنی جوانان در جایگاه سوم تیم مراغه با 57 امتیاز ، سهند تبریز با 53 امتیاز و ذوالفقار میانه با 41 امتیاز قرار دارند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان سهند تبریز با 60 امتیاز در رده اول قرار گرفت ، تیم های مراژ با 50 امتیاز در رده دوم و عجب شایر با 31 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

وی گفت: در رده سنی بزرگسالان ، آزارتان تبریز با 57 امتیاز در مکان اول ، ماراژ با 49 امتیاز در مکان دوم و روئینتان تبریز با 47 امتیاز در مکان سوم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات از رحیم آشناایان به عنوان پیشکسوت مسابقات پاورلیفتینگ Marage تقدیر شد.

به گزارش ایرنا ، این مسابقات تحت عنوان رصدخانه مراژ و به مناسبت هفته ازدواج ، عفاف و حجاب در سالن شهید کنعانی مراجه برگزار شد.

بیشتر بخوانید  قصه‌های تلخ پاکدشت؛ از قربانیان کودک‌آزاری تا خلاهای قانونی و فرهنگی در ایران | گزارش «شرق» از مرور پرونده های کودک آزاری متجاوزگرها

دیدگاهتان را بنویسید