مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین تفریح ​​در ساحل با تور مالزی، تور بالی و تور تایلند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


با نزدیک شدن به فصل تابستان، مقاصد ساحلی در سراسر جهان در اوج خود هستند، گویی خورشید گرمتر می شود و روز طولانی تر می شود، هیچ سفری به اندازه رفتن به سواحل و ورزش های آبی چسبناک نیست. مخصوصاً زمانی که مدارس برای مدتی تعطیل می شوند و بچه ها را برای آب بازی و حمام بیرون می برند. خلاصه هرکسی به هر دلیلی به ساحل روی می آورد. برای تجربه بهترین تفریحات در ساحل، مقاصد انتخابی ما را دنبال کنید.


تور مالزی؛ آفتاب گرفتن در ساحل با ماسه سفید

تور مالزی سفری به کشوری در جنوب شرقی آسیا است که دارای طبیعتی زیبا و متنوع با سواحل شنی سفید پودری، آب های آبی شفاف، جنگل های انبوه و حیات وحش غنی است. سفر به مالزی سفری به دنیای شگفتی های زیبا و دیدنی است هر گوشه از این کشور چیزی برای ارائه دارد. مثل پایتخت کوالالامپور معروف ترین مقصد این کشور است، اما وقتی صحبت از سواحل و مقاصد تابستانی به میان می آید، همیشه آنجاست لانگوای من گانگ بین. لنکاوی در اصل یک مجمع الجزایر زیبا با تپه های سرسبز و سواحل با ماسه پودری سفید واقع در شمال غربی مالزی و همسایگی پنانگ، میلیون ها نفر در امتداد ساحل از آن بازدید می کنند. لنکاوی با زیبایی‌ها و معابد طبیعی، گالری‌های هنری و آکواریوم‌های جذاب، تله‌کابین‌های زیبا و ده‌ها ویژگی دیگر باید در فهرست مقاصد تابستانی شما باشد. در سواحل لنکاوی از آن لذت ببرید، استراحت کنید، قایق سواری کنید، شنا کنید یا حمام آفتاب بگیرید یا مهارت های کاملاً جدیدی بیاموزید. با اجاره تجهیزات از اپراتور ساحل و رسیدن به سطح مهارت می توانید مهارت های جدیدی مانند غواصی، موج سواری و فلای بورد را بیاموزید.

یا بله گانگ در نزدیکی لنکاوی که به زیبایی همسایه خود لنکاوی است، دارای جنگل های زیبا، سواحل شنی سفید و اتفاقاً جاذبه های تاریخی خیره کننده است. جورج تاون به‌عنوان برجسته‌ترین شهر کشور، جاذبه‌های ملموس دوره استعمار را دارد که شما را به فضای داستانی آن می‌برد. در سواحل استراحت کنید و به شهر بازگردید تا در خیابان‌های پشتی تاریخی، نقاشی‌های دیواری، غرفه‌ها و غذاهای خوشمزه خیابانی بگردید. با وجود جذابیت و تجربه بی پایان برای کاوش، نه تنها وقت اضافی ندارید، بلکه باید عجله کنید!

بیشتر بخوانید  کاخ گلستان زیباترین کاخ در ایران+نمایی از کاخ گلستان

مالزی مقصدهای ساحلی مختلفی دارد که همه آنها به پنانگ و لنکاوی معروف نیستند، اما حداقل هویت و شخصیت جالبی دارند. یکی از این مکان ها شهر استعماری مالاکا است که زمانی غنی ترین بندر تجاری مالزی بود.

هنگام بازدید از این مقاصد، حتما از رستوران های محلی معروف دیدن کنید و غذاهای دریایی تازه صید شده را امتحان کنید، در بازارها به دنبال سوغاتی باشید. علاوه بر طیف گسترده ای از اقامتگاه ها از هتل های لوکس تا مهمانخانه های صمیمی، تعدادی گزینه اقامتی وجود دارد که می توانید با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.


تور بالی؛ تماشای دلفین ها در رنگ آبی بی حد و حصر

تور بالی یکی از زیباترین و قدیمی ترین مکان های روی زمین است که با مواهب طبیعی شگفت انگیزش فوق العاده زیبا و خیره کننده است. ترکیبی از رنگ های طلایی، سطوح سبز، آب های آبی مانند آثار هنری آثار ارزشمند موزه لوور، تا خودتان آن را نبینید باور نمی کنید که چنین بهشتی روی زمین وجود دارد! این جزیره توریستی که در طول 12 ماه سال میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند، یکی از پر رونق ترین مقاصد گرمسیری در جهان است که با ماسه های سفید درخشانش که هر چشمی را مسحور خود می کند. آیا دوست دارید در سواحل شنی آفتاب بگیرید و از دیدنی ترین معابد دیدن کنید؟ تور بالی این همان جایی است که شما انتظار دارید. البته جزیره بالی متشکل از شهرها و مناطق روستایی است که با وجود رونق گردشگری، همچنان ظاهر و سنت خود را حفظ کرده اند و به گردشگران امکان می دهد هم از ساحل و هم از تفریحات فرهنگی لذت ببرند.


تور بالی

از منطقه اوبود جادو را ببینید، به سواحل زیبای آن بروید و اجازه دهید خود را مسحور صدای امواج کنید و نسیم ملایم اقیانوسی در موهایتان می وزد. در چندین مسیر روستایی بروید و در کافه های محلی یک قهوه بی نظیر بنوشید. اما برای لذت بردن از تفریح ​​در ساحل، باید بدانید کجا بروید. به عنوان مثال، ساحل منحصر به فرد و دیدنی کوتا محل ملاقات موج سواران ماجراجو از سراسر جهان تا بالی است. غواصی، تماشای دلفین، رفتینگ در آب های سفید، غواصی، فلای بورد، غواصی و حتی صخره نوردی در تور بالی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  چگونگی سفر و دیابت

برای گذراندن اوقات فراغت، می توانید از سواحل فرار کنید و تراس های سبز خیره کننده برنج را ببینید، از وطن دیدن کنید و تا حد امکان عکس های زیبا بگیرید. منطقه بالی به قدری زیباست که به بهشت ​​عکاسی و عکاسان نیز معروف است. آیا ممکن است او هم تا آخر عمر به جایی سفر کرده باشد که عکس های زیبایی نداشته باشد؟

از بهترین سواحل بالی گرفته تا Kota، Nosa Doa، Sanur، Legian، Padang Padang، Soloban، Seminiak و چندین نام دیگر را می توان فهرست کرد که بهترین امکانات را با چشم اندازهای شگفت انگیز به شما ارائه می دهند. مهم نیست در کدام ساحل هستید، اما غروب خورشید در بالی چیزی نیست که برای یک عمر فراموش کنید!

برای یک تجربه عالی، غروب خورشید را در ساحل و در یکی از کافه های ساحل امتحان کنید. چیزی سفارش بده و بگذار صدای دریا و نور صورتی مایل به آبی آسمان در افکارت حل شود و رویا در رگهایت جا بیفتد انگار در دنیایی دیگر و تو در زمانی دیگر هستی و چیزی جز این لحظات زیبا نیست.


تور تایلند؛ بهترین عکس های عاشقانه را در طبیعت بگیرید


تور تایلند سرزمین خورشید و نور بهترین مکان روی زمین برای سفرهای تابستانی به ساحل است. اگر سفری مشابه به مقاصد ساحلی اروپا با امکانات مشابه داشته باشید (مانند بورا بورا)، باید هزینه های وحشتناکی بپردازید، اما رفتن به تایلند در جنوب شرقی آسیا حتی از این نظر ارزان تر است. تایلند در اصل کشوری از مجمع الجزایر با صدها جزیره کوچک و بزرگ است که برخی از آنها اگرچه خالی از سکنه هستند، اما با سفرهای روزانه با قایق از جزایر بزرگتر همسایه دیدن می کنند. پس در این سفر پرماجرا می توانید با هم از جزایر توریستی و دست نخورده دیدن کنید.


تور تایلند

بارندگی های فصلی در تابستان تشدید می شود.اگرچه این امر مانع از سفر مسافران به کشور در تابستان نمی شود، اما ممکن است مانند بقیه ایام سال شلوغ نباشد. جزیره فیفی، خرچنگ ها، سامویی و کوه فانگان و دیگر نامه های معروف از مقاصد برجسته در تایلند هستند. در شهر ساحلی پاتایا می توانید از امکانات مختلف استفاده کنید، در سواحل استراحت کنید و در شهر قدم بزنید یا به یکی از جزایر ذکر شده بروید تا سفری دور از دنیای بیرون را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  سریع ترین روش های مهاجرت در سال 2022

دنیای زیر آب تایلند با مرجان های رنگارنگ و طیف وسیعی از ماه ها بسیار دیدنی است، بنابراین چه غواصی بلد باشید چه ندانید، دیدن دنیای زیر آب تایلند را در لیست کارهای خود قرار دهید و نگران نباشید. غواصی را بلد نیستید همیشه اپراتورهایی وجود دارند که غواصی را به شما یاد می دهد. علاوه بر شنا و غواصی، رفتینگ، موز سواری، تیراندازی، کایاک سواری، موج سواری، پاراسلینگ و ده ها ورزش آبی دیگر در سواحل مختلف تایلند موجود است. با رفتن به هر جایی می توانید از امکانات و شرایط آنجا نهایت استفاده را ببرید. حتما به یک سفر دریایی جزیره ای و یک سفر یک روزه برای دیدن جزایر کوچک اطراف بروید و برای صرف ناهار در طبیعت وحشی و دست نخورده توقف کنید.

فرقی نمی کند کرابی باشید، پاتایا یا کوه سامویی. یکی از بهترین کارهایی که در تور تایلند می توانید انجام دهید این است که به بازارهای شبانه سنتی در خیابان بروید. بخرید و بنوشید. به قول قدیمی ها پرسه زدن در این بازارها هم فال است و هم تماشا!

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر باید به آن توجه کرد، موضوع محل اقامت است. سواحل تایلند گزینه‌های زیادی از هتل‌های لوکس با برندهای جهانی گرفته تا مهمان‌خانه‌های محلی دوستانه را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط خود انتخاب کنید. یکی از بهترین این اقامتگاه ها هتل های ساحلی در تایلند کسانی هستند که علاوه بر استخر و زمین بازی کودکان، سرسره و غیره، دسترسی سریع به ساحل دارند یا به طور مستقیم یک ساحل خصوصی ارائه می دهند. حتی اقامت در هتل ها و مهمانسراهای 3 ستاره هم به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست.به طور کلی در تور تایلند، اقامتگاه خدماتی بیش از حد انتظار ارائه می دهد!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *