بهترین تصاویر مسابقه عکاسی طبیعت اسمیتسونیان 2013


طبیعت – مجله اسمیتسونیان نامزدهای نهایی دهمین مسابقه سالانه عکاسی طبیعت را که شامل عکس های عکاسان حرفه ای و آماتور از سراسر جهان می شود را اعلام کرد. در این گزارش تصویری با هم به تماشای این عکس های زیبا و جذاب می پردازیم.

به طور طبیعی

رصدگر در محاصره هلال خورشید: کالین پینسکی این عکس را از سایه روشن ناظری گرفت که در ماه مه گذشته در جریان کسوف در آلبوکرکی، نیومکزیکو، کسوف را مشاهده کرد. به گفته پینسکی، این عکس بدون در نظر گرفتن نژاد، مذهب یا جنسیت می تواند الهام بخش مردم در سراسر جهان باشد.

به طور طبیعی

پروانه Antheraea Poliphemus: کالین هاتون موفق شد از پروانه ای که از پیله ای در جنگل دوک کارولینای شمالی بیرون می آید عکس بگیرد. جالب اینجاست که او در آن زمان از یک عنکبوت در حال پرش با دوربین Canon 7D خود عکس می گرفت.

به طور طبیعی

عنکبوت خواران فنجان: بیورن اولسون سنگاپوری این عکس دیدنی را از یک پرنده عنکبوتی جوان با عینک هنگام گشت و گذار در جنگل های بورنئو در مالزی گرفته است. این پرنده هنگام عکاسی برای جلب توجه والدین خود آواز می خواند و بال هایش را تکان می داد.

به طور طبیعی

تولد یک پنگوئن: نیل پایپر همیشه آرزو داشته است که هر 7 قاره جهان را از نزدیک ببیند. به گفته او، این رویا زمانی محقق شد که موفق شد با دوربین EOS 40D خود از پنگوئن های جنتو و جوجه های تازه متولد شده آنها در قطب جنوب عکس بگیرد.

به طور طبیعی

آبفشان یخی دست ساز: این عکس از یک حمام یخ در زمستان گذشته در Duluth، مینه سوتا گرفته شده است. آبفشان ها کانال های طبیعی آب جاری هستند که در طول زمستان برای جلوگیری از ترکیدن کانال ها جریان دارند. ناتان کارلسن ابتدا یک طناب با چندین لامپ LED به مرکز آبفشان فرستاد و پس از روشن کردن آن، با دوربین نیکون D70 خود از آن عکس گرفت.

بیشتر بخوانید  Space X چه سرمایه‌ای را در اختیار دارد

به طور طبیعی

مورچه های دانه ای: عکاس این عکس شگفت انگیز Echo Adianto است که این عکس را با دوربین نیکون D70 خود در جاوه اندونزی گرفته است. به گفته عکاس، او مجبور به گرفتن این عکس شده است. زیرا تا به حال ندیده است که مورچه ها چنین قدرتی از خود نشان دهند. او در توضیح عکس خود گفت: «این لحظه واقعاً تمیز و منحصر به فرد بود.

به طور طبیعی

جوایز جایزه عقاب سفید: دن هالند این عکس را در پارک ملی Reelfoot Lake، تنسی با استفاده از دوربین Canon 7D خود گرفته است. او می گوید: «عکاسی از پرندگان بسیار چالش برانگیز و اغلب خسته کننده است. “اما پاداش شما زمانی است که همه عناصر به درستی کنار هم قرار گیرند، رضایت شما راضی می شود.”

به طور طبیعی

فوران راه شیری: این عکس زیبا طلوع کهکشان راه شیری را در پشت کوه رانی در ایالت واشنگتن نشان می دهد. زاویه دید عالی دیوید موریو عکاس مانند کهکشان راه شیری است که از دهانه کوه فوران می کند. این عکس با دوربین نیکون D800 گرفته شده است.

به طور طبیعی

بچه جغد: این عکس توسط فیلیپ پیلینگتون با دوربین نیکون D90 گرفته شده است. پرنده مشتاق می گوید: «من سعی می کردم یک پرتره استودیویی سنتی از چیزی کاملاً غیرعادی ثبت کنم.

به طور طبیعی

گوریل باغ وحش برانک: در حالی که ونسا بارتلت برای گرفتن عکس آماده می شد، یک گوریل به او نزدیک شد و بیش از نیم ساعت در آنجا نشست تا عکاس بتواند با دوربین Canon Rebel T3 خود عکس بگیرد. او گفت: «وقتی به خانه رسیدم، نمی‌توانستم به عکس خیره شوم. “من موفق شدم دقیقاً همان چیزی را که می خواستم ثبت کنم: اندازه پشت صورت سوژه.

بیشتر بخوانید  حیوانات و حیات وحش سری بیست و شش

منبع: khabaronline.ir


دیدگاهتان را بنویسید