بهترین برندهای لوازم تحریر در دنیا کدامند؟



بسیاری از شرکت‌ها جهت هدیه دادن به کارمندان خود از نوشت افزارهایی با برندهای معتبر استفاده می‌کنند، به همین علت در این مقاله بر آن شدیم که بهترین برندهای لوازم تحریر در دنیا را به شما معرفی کنیم.


یوروپن Europen


یکی از معروفترین برندها در زمینه لوازم تحریر است که هم زمان با شکل‌گیری واحد پولی یورو در سال 1999 در اروپا به بازار عرضه شد. هدف از تاسیس شرکت یوروپن ارائه نوشت‌افزارهای لوکس با قیمتی مناسب بود و در حقیقت کیفیت در این شرکت حرف اول را می‌زند؛ همچنین بسته‌بندی منحصربفرد و ارائه قلم‌هایی با حکاکی‌های خاص نظیر شعر و مزین به طلا بگونه‌ای در شهرت این محصول و جذب مخاطب نقش داشته است.


فابر کاستل Faber Castell


از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده نوشت‌افزار است که در سال 1761 در آلمان راه‌اندازی شد و یک تجارت خانوادگی بشمار می‌آید. این شرکت به تولید نوشت‌افزارهای حرفه‌ای برای متخصصین پرداخت که همین امر باعث شهرت روز افزون آن شد؛ همچنین این برند در سطح دنیا 14 کارخانه بازگشایی کرده و بیش از 7000 کارمند دارد. مداد رنگی‌های تولید شده توسط فابر کاستل از دلایل اصلی محبوبیت آن هستند که توسط هنرمندان مطرح بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


استدلر Staedtler


یوهان سباستین استدلر یک کارگاه کوچک مداد سازی را به یک واحد صنعتی بزرگ تبدیل کرد که اکنون یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نوشت‌افزار در سطح جهان است. این برند آلمانی بیش از 100 سال قدمت دارد و تمامی استانداردهای تجاری در طراحی و حفظ محیط‌زیست را رعایت کرده است. از محبوب‌ترین محصولات استدلر می‌توان به مداد مشکی Camel با روکش زرشکی اشاره کرد که مورد استفاده بسیاری از دانش‌آموزان در سراسر دنیا بوده و همین امر آن را به یک برند معتبر بین‌المللی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن مرکز تعویض پلاک مبارکه


بهترین برندهای لوازم تحریر در دنیا کدامند؟


پلیکان Pelikan


شرکت پلیکان در سال 1838 در آلمان شروع به کار کرد و شهرت خود را مدیون تولید لوازم و تجهیزات اداری است. پلیکان در ابتدا خودنویس به بازار عرضه می‌کرد اما با گذشت زمان نیاز به تولید نوشت افزارهای گوناگون در این شرکت مشاهده شد که با شناخت بازار محصولاتی خلاقانه و با کیفیت طراحی و تولید گردید. در سال 1972 پلیکان یک نوع جوهر خودنویس که به آسانی قابل پاک‌شدن بود را به بازار عرضه کرد و نام Royal Blue را برای آن انتخاب کرد.


پارکر Parker


پارکر برندی آمریکایی است که توسط جرج سافورد پارکر در سال 1888 تاسیس گردید و در سال 1894 اولین خودنویس مخزن‌دار را به بازار عرضه کرد. این شرکت محصولات لوکس خودنویس و خودکار را وارد دنیای لوازم تحریر کرد و توانست بیشترین فروش را در اولین سال‌های فعالیتش به خود اختصاص دهد. از ویژگی‌های بارز محصولات آن خشک شدن سریع جوهر است که همین امر پارکر را به برندی محبوب میان مدیران تبدیل کرده و بنوعی بهترین مارک لوازم تحریر در سطح دنیا بشمار می‌آید.


یونی بال Uni-ball


در بازار متنوع لوازم التحریر این شرکت آسیایی با نام تجاری مداد میتسوبیشی وارد بازار شد و به علت کیفیت بالای محصولات سریعا جای خود را در میان برندهای مشهور دیگر باز کرد. مدادهای چوبی تولید شده توسط این برند از محصولات محبوب آن بوده که همین امر سبب شد تا نوعی اتود مخصوص طراحی که نوک آن گرافیت است و نیازی به تراشیدن ندارد روانه بازار کند و گرافیست‌های بسیاری را جذب محصولات تخصصی خود در این زمینه کند.

بیشتر بخوانید  7 دلیل روشن نشدن فر برقی


مون بلان Mont Blanc


برندی لوکس که در هامبورگ آلمان تاسیس گردید و از سال 1990 برای خودنویس‌های لوکس تولیدی خود یک شماره سریال تعریف کرد که قابل ردیابی بوده و ملاک تشخیص کالای اصلی از تقلبی است. در کنار نوشت‌افزارهای گران‌‌قیمت، مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که کالاهای لوکس دیگری نظیر دکمه سردست و عطر هم تولید و به بازار عرضه کنند.


اگر به دنبال بهترین سایت‌های خرید لوازم تحریر هستید این مقاله را در چی بگیریم بخوانید.


استابیلو Stabilo


اولین شرکت تولید‌کننده ماژیک هایلایتر در دنیا بشمار می‌رود که در سال 1855 در آلمان شروع به کار کرد و خط تولید خلاقانه‌ای را بنیان نهاد. گوستاو آدام شوآن هارز مدیر شرکت استابیلو تحولاتی جذاب در آن ایجاد نمود که همین امر آن را به برندی با تنوع رنگی بالا تبدیل کرده است؛ همچنین اگر دقت کرده باشید لوگوی این برند به شکل قو است که واژه شوآن در زبان آلمانی معنای قو می‌دهد. 3 نوع از محصولات اصلی این برند مدادهای پرمیوم، مدادهای اتلو و مدادهای غیرسمی سوآنو مخصوص کودکان هستند که به بازار تحریر عرضه شده‌اند.


اگر علاقمند به تهیه لوازم تحریر یا نوشت‌افزار برای هدیه‌ دادن هستید، می‌توانید از این مقاله برای شناخت برندهای معتبر استفاده کرده و انواع محصولات تحریر نظیر خودنویس، خودکار، کیف و کوله پشتی و … را بصورت آنلاین از سایت گاج مارکت (www.gajmarket.com) تهیه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید