بهترین ایده ها برای یک رویداد پرتاب برای نوآوری در بسته بندی عناب ارائه شد


ایسنا / خراسان جنوبی رویداد راه اندازی مجازی برای نوآوری در بسته بندی عناب و محصولات عناب با معرفی ایده های برتر به پایان رسید.

اولین رویداد تسریع (راه اندازی) مرکز نوآوری عناب در دانشگاه علمی کاربردی جهاد استان با عنوان “نوآوری در بسته بندی محصولات عناب و عناب” امروز سه شنبه 13 ژوئیه برگزار شد.

به گزارش ایسنا ، مهدی ابراهیمی ، رئیس مرکز نوآوری عناب در دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی ، در این مراسم گفت: “از 73 ایده ارسال شده به این رویداد ، 33 ایده به رقابت پرداختند و هر شرکت کننده پس از 3 دقیقه دفاع کرد. سوالات تخصصی قضات.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقه 4 ساعته و پس از جمع بندی آرا the داوران ، 5 ایده به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند ، ایده های اول تا سوم جوایز نقدی و ایده های چهارم و پنجم غیر نقدی دریافت می کنند. جوایز

مدیر مرکز نوآوری عناب در دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی افزود: “بر اساس نظر قضات و در نظر گرفتن عناصری مانند یک مشکل یا مشکلی در رابطه با بسته بندی محصولات عناب و عناب ، راه حل ارائه شده توسط ایده مشکل یا مشکل نظر ، نوآوری و ابتکار عمل در ایده ، مزیت رقابتی ، انطباق با بازار هدف ، اعتماد مشتری ، در دسترس بودن محصول اصلی (MVP) ، نحوه دفاع در جلسه و سایر موارد مهم در ارائه ایده به عنوان ایده های برتر این رویداد اعلام شد.

وی افزود: ایده اول “بسته بندی آسان از مصرف عناب” متعلق به آقایان محمد حسین نینوی و محمدصدرای ابراهیمی است.
ایده دوم “راه حل محافظت از گیاه عناب” متعلق به خانم سامانه حسینی ، فاطمه حسینی طباطبایی ، سارا حسینی ، گلناز احمدزاده و ملینا نورانی است
ایده سوم برای “آنابودون” متعلق به خانم شاهین خسرو خالیران و فاطمه افشاری است.
ایده چهارم “بسته بندی اکولوژیکی عناب” متعلق به آقای وحید کددا و خانم تکتم حیدرزاده و ایده پنجم “بسته بندی میکروبی عناب با ذرات نانو” متعلق به خانم فرحناز کرمی است.

بیشتر بخوانید  کیک اسفناج یلدایی بدون رنگ خوراکی | طرز تهیه کیک اسفناج خوشگل و خوشمزه +ویدئو

ابراهیمی یادآور شد: علاوه بر حمایت مالی و غیرنقدی از حامیان مالی این رویداد ، برندگان این رویداد از مرکز نوآوری عناب دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی از جمله م anسسه ای در نوآوری عناب حمایت مادی و معنوی دریافت کردند. مرکز ، پشتیبانی از تجاری سازی ایده ها ، پشتیبانی از ثبت مالکیت معنوی و معرفی این ایده ها در صنایع مرتبط نیز سودمند خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر ایده های انتخاب شده ، ایده های دیگری که در این رویداد ارائه می شود در صورت تمایل صاحبان آنها به سرمایه گذاران ارائه می شود.

مدیر مرکز نوآوری عناب در م Instituteسسه جهاد علمی کاربردی خراسان جنوبی گفت: پایان امسال. “بعداً اعلام خواهد شد تا حامیان مالی و سرمایه گذاران داخل و خارج استان آمادگی خود را برای حمایت از این رویداد اعلام کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید