بهترین‌ها و بدترین‌های بارسا در شب دوئل با بانوی پیر

به گزارش مجله خبری نگار، تیم فوتبال بارسلونا در سومین بازی دوستانه پیش‌فصل خود در اردوی امریکا به مصاف یوونتوس رفت و این بازی که در آن با گل‌های عثمان دمبله ۲ بر صفر پیش افتاده بود را با تساوی ۲-۲ عوض کرد. در این بازی که در ورزشگاه مملو از جمعیت کاتنبول آره‌نای شهر دالاس برگزار شد، بارسلونا با دبل دمبله پیش افتاد، اما در ادامه مویزه کین همین کار را برای یوونتوس انجام داد تا بازی بدون برنده به پایان برسد.
این اولین بازی بدون برد بارسلونا پس از پیروزی ۶ بر صفر آن مقابل اینترمیامی و برد یک بر صفر مقابل رئال مادرید بود.

ژاوی هرناندس سرمربی کاتالان‌ها برای این بازی تیمی قدرتمند را به میدان فرستاد و به مردانش دستور داد که از همان دقیقه نخست جلو بازی کنند. بارسا هم پرس از بالا را در دستور کار قرار داد و اغلب اوقات در نیمه حریف تملک توپ داشت.

اولین موقعیت گلزنی بارسایی‌ها هم خیلی زود و در دقیقه پنجم برای عثمان دمبله شکل گرفت، اما شوت پای چپ بال فرانسوی بیرون رفت.

دو دقیقه بعد لواندوفسکی شانس خود را امتحان کرد، اما شوت او هم خارج از چهارچوب بود.

در سمت مقابل اولین موقعیت گلزنی یووه توسط آنخل دی‌ماریا شکل گرفت و ضربه او اگرچه داخل چهارچوب بود، اما توسط مارک آندره‌تر اشتگن مهار شد.

در این بازی گاوی، رافینیا و عثمان دمبله بهترین بازیکنان بارسلونا و بالعکس ممفیس دپای و لواندوفسکی هم ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم بودند.

گاوی که بین دو نیمه به میدان رفت، با انرژی و جهت‌دهی و حرکات بارسلونا، خط میانی تیمش را مدیریت کرد و چند موقعیت گلزنی قابل توجه هم ساخت که یکی از آن‌ها برای رافینیا بود. رافینیا اگرچه گل نزد، اما با فرار‌ها و جاگیری خوب برای استفاده از موقعیت‌ها چندبار خط دفاعی و دروازه‌بان حریف را به دردسر انداخت. برخلاف این دو نفر و دمبله‌ای که هر دو گل بارسا را زد، ممفیس دپای در مهم‌ترین لحظات بازی مرتکب اشتباهاتی شد که سایر حرکات مثبتش را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید  اگه یک نرم و خوش بافت میخوای کیک شیر رو درست کن! | طرز تهیه کیک شیر +ویدئو

این اتفاق کم و بیش برای لواندوفسکی هم رخ داد و ستاره لهستانی که امیدوار بود اولین گلش برای بارسلونا را بزند، یکی، دو موقعیت خوب را در ابتدای نیمه اول و دوم بازی از دست داد و در دقیقه ۶۲ هم تعویض شد.

دیدگاهتان را بنویسید