بهبود ایمنی مسیر هفتکل به باغملک با حضور وزیر راه تعیین می شود



به گزارش ایرنا ، داریوش امانی روز شنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و ایمنی ترافیک در استاندار خوزستان گفت: کیلومتر انجام داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: راه ها و حمل و نقل وظیفه مرمت و نگهداری جاده ها را بر عهده دارند اما با این وجود عملیات توسعه در این مسیر آغاز شده و توسعه هفت کیلومتر دیگر در دستور کار است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن عذرخواهی از مردم استان به دلیل تصادفاتی که در مسیر هفتکل – باغملک رخ داد ، گفت: هیچ مدیری بخاطر کار نیمه وقت بخاطر کار شرمنده مردم نیست شرایط مالی و محدودیت ها. “

امانی با تأکید بر اینکه کشور از نظر منابع مالی در وضعیت خاصی قرار دارد ، گفت: قیر یکی از اصلی ترین الزامات اجرای پروژه ها و تعهدات محسوب می شود. این محصول سال گذشته با قیمت 17 میلیون ریال در هر تن خریداری شد اما به دلیل نوسانات هر تن قیر به 75 میلیون ریال افزایش یافته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: چنین مشکلات و محدودیت هایی مشکلاتی را در روند اجرای پروژه های راهداری ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه صبح امروز وزیر راه و شهرسازی از وضعیت ایمنی در مسیر هفتکل- باغملک مطلع شد ، افزود: به زودی جلسه کارشناسی در وزارتخانه با حضور وزیر برای تعیین تکلیف مسیر هفتکل -باگملک. “

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف شد بلافاصله گزارش ممیزی را جهت بهبود شرایط ایمنی در این جاده تهیه کند تا اعتبارات لازم توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأمین شود. . کشور را پیش بینی کنید.

بیشتر بخوانید  پاپ پرچم اوکراین را بوسید

هفته گذشته گزارش شد که تعداد کشته شدگان تصادفات جاده ای در مسیر هفتکل به باغملک 6 نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید